• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Kibell
    Bevabus skrev 2009-07-06 19:56:23 följande:
    Aa det är den Tydligen så är den från 1 Oktober 1992..då fyllde jag alltså två år den dagen
    Då var jag 24
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Fröken Juni

Sandra Örebro skrev 2009-07-06 20:00:56 följande:

Fröken Juni skrev 2009-07-06 19:39:44 följande:
    I morgon klockan 19:00-19:35 äre tv4+ som gäller sen 19:35 äre tv4 som gäller.. för att se minnesstunden
    Åhh bra för dem kanalerna har jag .
  • Dior
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 19:57:52 följande:
    kolla in detta....ett fan som får kyssa MJ..ni MÅSTE kolla...det är så

oh my! hade det varit jag hade jag inte vetat vad jag skulle ha gjort...har du ngn msn eller ngt?
  • beadis

Vilken låt av MJ tycker du är allra bäst, jag vet att det är svårt att välja bara en, men försök?

JUST nu tycker jag You are not alone.... Jag ÄLSKAR den låten
    Lyssnar på den hundra gånger varje dag

• m0e
    Bevabus skrev 2009-07-06 19:47:52 följande:
    blogs.myspace.com/index.cfmär är mera info om Beat It-dansen som dansarna ska uppträda med på Centralstationen. Det låter askul och sen ska de lägga upp det på youtube, kommer bli en jättegrej ju! Jag vill sååå gärna vara med men vet inte hur jag ska ta mig till sthlm. Bara en timme härifrån ju men det handlar ju om tid och pengar. Att få dansa med Bounce är ju en stor grej bara i sig! Om någon jag känner ska dit så hänger jag på
    Coooolt! Jag ÄLSKAR den där T-Mobile dansen! Har tittat på den förut och den är ju störtskön Fatta vad mäktigt det kommer bli

Åååh! Dangerous videon kommer att bli morgondagens höjdpunkt för mig Det var ju år och dar sen jag såg den.
  • beadis
    Dior skrev 2009-07-06 20:05:52 följande:
    oh my! hade det varit jag hade jag inte vetat vad jag skulle ha gjort...har du ngn msn eller ngt?
    Japp, vill du adda mig el?
  • KikiBoo
    Kibell skrev 2009-07-06 18:58:44 följande:
    Det är alltså en film? Trodde det var dokumentär...
    Yepp!
    Angela Bassett spelar mamman.
    Vanessa Williams är även med.
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Dior
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 20:07:39 följande:
    Japp, vill du adda mig el?
    ja lite lättare att snacka där :)
  • beadis
    Dior skrev 2009-07-06 20:05:52 följande:
    Jag hade inte kunnat för det första ens stå på mina ben...och hade han kysst mig med sina underbart vackra läppar...Ja jag vet inte om jag hade svimmat el nåt
  • Bevabus

Eller hur!!! Det hade varit häftigt att delta så jag hoppas jag kan

m0e skrev 2009-07-06 20:07:00 följande:
    Coooolt! Jag ÄLSKAR den där T-Mobile dansen! Har tittat på den förut och den är ju störtskön Fatta vad mäktigt det kommer bli
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson