• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Trollet Ludenben
    Kibell skrev 2009-07-06 20:45:19 följande:
    Hänger ni alla på msn nu?
    vill med vara med på msn... är mycket inloggad
  • KikiBoo
    m0e skrev 2009-07-06 20:40:31 följande:
    Så här ser Mtv's tablå ut för morgondagen Följande program och listor kommer att visas på MTV den 7 juli under 'Michael Jackson Tribute Day': OBS: Alla tider är ungefärliga 10.00: Top 10 Michael Jackson 16:00 – 18.00: MTV Presents: Michael Jackson, The King of Pop Fokuserar på Michaels uppväxt och Jackson 5, hans solokarroär och varför han fick titeln "King of Pop" under 80- och 90talet. 18.00 Michael Jackson’s Greatest TV Moments I ett 60minuters-program får vi se alla Michaels mest minnesvärda stunder på TV. 19.00 Michael Jackson Top 10 video Tribute 20.00 MTV Presents: Michael Jackson, The King of Pop (repris från 16.00) 22.00: Michael Jackson’s Greatest TV Moments (repris från 18.00) 23:00 Michael Jackson Top 20 video Tribute Två timmar av Michael-musik. Se vilken video som hamnar längst upp på listan.
    Jisses!! Jag mste skriva upp de här nu
    Syrran min kommer bli tooookig på mig. Hon är hemma på besök, bor hos våra föräldrar. Men jag har varnat hela familjen att jag kommer o tar upp tvn Tur att vi har tv på vårt fd flickrum
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-06 20:40:01 följande:
    [citat] vill du vara med på riktigt...isåfall kanske jag kan inboxa min e-mail till dig? eller du kanske skämtade
    Jag vill vara med IRL. Vart bor ni? Kommer jag med en picknickkorg

Näääääh!! Inte dissa tråden nu
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Kibell
    BooBoo skrev 2009-07-06 20:49:05 följande:
    Jisses!! Jag mste skriva upp de här nu Syrran min kommer bli tooookig på mig. Hon är hemma på besök, bor hos våra föräldrar. Men jag har varnat hela familjen att jag kommer o tar upp tvn Tur att vi har tv på vårt fd flickrum Jag vill vara med IRL. Vart bor ni? Kommer jag med en picknickkorg Näääääh!! Inte dissa tråden nu
    Jag är kvar
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • Dior
    Nej, det var bara mest för att vi kom in på annat när vi snackade här..kanske inte så kul för er andra att läsa..det handlar ju ändå om vår idol i denna tråden
  • Kibell
    Dior skrev 2009-07-06 20:50:47 följande:
    Nej, det var bara mest för att vi kom in på annat när vi snackade här..kanske inte så kul för er andra att läsa..det handlar ju ändå om vår idol i denna tråden
    Okej
    ♥Älskar min Isabelle♥
  • m0e
    BooBoo skrev 2009-07-06 20:49:05 följande:
    Jisses!! Jag mste skriva upp de här nu Syrran min kommer bli tooookig på mig. Hon är hemma på besök, bor hos våra föräldrar. Men jag har varnat hela familjen att jag kommer o tar upp tvn Tur att vi har tv på vårt fd flickrum

Jag vill vara med IRL. Vart bor ni? Kommer jag med en picknickkorg Näääääh!! Inte dissa tråden nu
    Sjukt va!? Snacka om att man kommer få träningsvärk i zapparfingret imorrn

Näää skärpning brudar inte sticka ifrån tråden! I så fall packar jag också picknickkorgen
  • beadis
    Nope, bara Dior o jag
  • Trollet Ludenben
    skönt... denna tråden får inte rinna ut i sanden.
  • beadis
    ja, våra barn
  • KikiBoo

HUr ofta lyssnade ni på MJ innan han gick bort?

BRA! Stanna här

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson