• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    stockrosen skrev 2009-07-07 15:26:06 följande:
    Tack. (HELT OT men vet ni om att det finns en tråd som heter " Vi som inte sörjer MJ"....)
    äsch vem bryr sig
  • beadis
    mia80j skrev 2009-07-07 15:27:39 följande:
    Jag låter säkert som en idiot nu men jag har gråtit varje dag sen jag fick reda på att han lämnat oss är så ledsen. Han har betyt så mycket för mig under min barndom och vuxen liv. Inte många som förstår hur mycket han betyt för mig. hade en jobbig barndom med en pappa som drack jämt och slog oss, jag kände väl igen mig i honom så jag tog till mig hans musik som jag satt dagligen och grät och kände mig ensam, Michael jackson var den enda som "fanns" där för mig när jag var liten. Blev retad i skolan också på grund av att jag gilla michael jackson men jag stod på mig!
    som att läsa om mig, fast det var min mamma som slog mig...förstår precis vad du menar

R*I*P MJ
  • Dior

Är det bara min webbtv som har stannat upp eller? Här springer man mellan dator, tv och sonens rum för att se vad han hittar på :P

• Brooke

Nu har det helt hängt sig.. Jag har gjort om de flera gånger men funkar inte =(

• stockrosen
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 15:28:26 följande:
    äsch vem bryr sig
    Jag blev bara så förvånad ...
  • Brooke
    Dior skrev 2009-07-07 15:30:32 följande:
    Är det bara min webbtv som har stannat upp eller? Här springer man mellan dator, tv och sonens rum för att se vad han hittar på :P
    Det är nog överallt.. TÄnk på att det är enorma MIL Mellan sverige och USA..
  • Brooke
    stockrosen skrev 2009-07-07 15:30:59 följande:
    Jag blev bara så förvånad ...
    Över vadå??
  • vinterlärka
    mia80j skrev 2009-07-07 15:27:39 följande:
    Jag låter säkert som en idiot nu men jag har gråtit varje dag sen jag fick reda på att han lämnat oss är så ledsen. Han har betyt så mycket för mig under min barndom och vuxen liv. Inte många som förstår hur mycket han betyt för mig. hade en jobbig barndom med en pappa som drack jämt och slog oss, jag kände väl igen mig i honom så jag tog till mig hans musik som jag satt dagligen och grät och kände mig ensam, Michael jackson var den enda som "fanns" där för mig när jag var liten.Blev retad i skolan också på grund av att jag gilla michael jackson men jag stod på mig!
    Nej, du låter verkligen inte som en idiot! Om han var den enda som fanns för dig när du var liten så är det inte alls konstigt, jag blir snarare rörd av din historia.
  • Bevabus

Samma för mig :/
    Fatta sen under minnesceremonin hur allt kommer hänga sig, nä tacka vet jag tv 4

Dior skrev 2009-07-07 15:30:32 följande:
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson