• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 17:10:43 följande:
    FY va det knyter sig i magen när jag ser bilarna åka på motorvägen...barnen sitter i nån av bilarna...och de gråter med all säkerhet
    Gör de säkert.. Skulle inte förvåna mig.. De försöker säkert hålla sig starka
    Nu verkar dem vara framme snart..
  • Bevabus

oj jäääävlar, ser ni bilarna som står parkerade längs vägen? jättemånga! fans må tro?

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 17:13:59 följande:
    oj jäääävlar, ser ni bilarna som står parkerade längs vägen? jättemånga! fans må tro?
    Antagligen..
  • Bevabus

Kanske, men jag gråter inte alltid innan begravningar. Det brukar brista när man sjunger en sång inne i kyrkan. De har ju tydligen tagit detta förvånansvärt bra så. Jag tror man är rätt bortdomnad en sån här dag.

snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 17:10:43 följande:
    FY va det knyter sig i magen när jag ser bilarna åka på motorvägen...barnen sitter i nån av bilarna...och de gråter med all säkerhet
  • Brooke

Nu börjar jag få ont i magen :'(
    Och tårarna i ögonen =(
    This is for real...
    :O VA sjutton gör ambulanser där?? :O Oj jädrar va många motorcyklar :O

• Bevabus

Forest Lawn cematery, vid kyrkan alltså

Dior skrev 2009-07-07 17:15:42 följande:
    var är dom nu någonstans?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson