• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 17:38:23 följande:

OMG äre massa blommor längst fram??
    ser du hyllningen till honom..In loving memory of MJ 1958-2009
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-07 17:39:14 följande:
    Som jag har förstått det, så är kistan inne i kyrkan nu. Sen kommer den att transporteras till Staples center, till minnesceremonin. Så Michael kommer alltså att vara där sen :O oj
    så har jag oxå fattat
  • Brooke
    ser du hyllningen till honom..In loving memory of MJ 1958-2009
    Mm jag ser hjärtat :'(
    Bevabus skrev 2009-07-07 17:39:14 följande:
    Som jag har förstått det, så är kistan inne i kyrkan nu. Sen kommer den att transporteras till Staples center, till minnesceremonin. Så Michael kommer alltså att vara där sen :O oj
    Jag HÖRDE de på CNN Att de kommer att ha kistan längst fram då kommer jag ju för fn börja böla :O Och den där länken du skickade om det är michaels kista så är den riktigt fin... Väldigt mkt blommor
  • beadis

Jag tror att jag är i chock för jag kan inte ens gråta..eller så kommer det senare

• Bevabus

Här har man förberett sig på en konsert där man ser hans familj, vänner, hör vackra tal och hör hans musik. Men nu vart det extra svårt när hans kista kommer vara där sorgligt, allt blir så äkta då

snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 17:39:56 följande:
    så har jag oxå fattat
  • beadis

tänk att vara INNE i staples center SEN...de som fick biljetter..det kommer att bli en jobbig upplevelse

• Bevabus

Aa jag undrar om det är den kistan, jag tror inte det dock. Då hade den bilden funnits över hela världen nu

Jag HÖRDE de på CNN Att de kommer att ha kistan längst fram då kommer jag ju för fn börja böla :O Och den där länken du skickade om det är michaels kista så är den riktigt fin... Väldigt mkt blommor
    [/citat]

• Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 17:46:54 följande:
    tänk att vara INNE i staples center SEN...de som fick biljetter..det kommer att bli en jobbig upplevelse
    Ja oerhört :O Just nu är det jobbigt och se på The Jacksons: An american Dream på fyran :'( Snart ska jag sätta igång tv4+
    Dem har tydligen en helikopter där..
    När tror ni att de är klara i kyrkan?? Tror ni vi får se kistan???
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson