• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Dior skrev 2009-07-07 17:24:32 följande:
    sen när alla har gått in lär vi ju inte se mer
    Troligtvis inte.. Men suck va ledsamt att se folk med starka färger på kläderna ://
  • Bevabus

hon ska inte till minnesceremonin för hon sa att michael inte hade velat att hon sörjde med alla dessa människor, jag tvivlar dock...han älskade sina fans o att samla dem. men begravningen lär hon ju gå på
    Sandra Örebro skrev 2009-07-07 17:23:32 följande:

Jag har sett att Debbie skulle vara där.. Eller vare bara inbjudan jag läste.. :O Varför skulle inte Liz Taylor gå??
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 17:24:58 följande:
    Förstår VI verkligen att detta är MJ begravning?? jag fattar då inte iaf
    Jag börjar förstå.. :'( Men min hjärna är lite efter jag har inte börjat gråtit ännu.. Kommer jag gör ikväll runt 19.. :'(
  • Bevabus

nu e alla inne iaf, tusan att jag missade barnen men det lär komma pappzbilder på senae...

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 17:26:08 följande:
    hon ska inte till minnesceremonin för hon sa att michael inte hade velat att hon sörjde med alla dessa människor, jag tvivlar dock...han älskade sina fans o att samla dem. men begravningen lär hon ju gå påSandra Örebro skrev 2009-07-07 17:23:32 följande:
    Ja annars är de ju konstigt..
    Men tänk er att ta in alla dessa människor i bilarna sen.. :O
    UNDRAR om bilen som står längst åt höger är Begravningsbyråns bil.. Det ser ut som om det är en sån bil som man har kistan i..
  • beadis
    Bevabus skrev 2009-07-07 17:26:49 följande:
    nu e alla inne iaf, tusan att jag missade barnen men det lär komma pappzbilder på senae...
    de gick ganska snabbt in...prince höll Paris i handen
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 17:26:49 följande:
    Va egentligen inte så mkt att se.
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-07-07 17:28:04 följande:

Ja annars är de ju konstigt.. Men tänk er att ta in alla dessa människor i bilarna sen.. :O UNDRAR om bilen som står längst åt höger är Begravningsbyråns bil.. Det ser ut som om det är en sån bil som man har kistan i..
    tror du inte att kistan redan är där
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 17:28:14 följande:
    de gick ganska snabbt in...prince höll Paris i handen
    Den minsta ja? Prince Micheal 1 gick ju bakom dem.. SÅg inte att han höll henne i handen ? Vi får hålla utkik sen när de kommer ut om man får se något då.. Det borde man ju få..
    Undrar hur länge begravningen kommer hålla på?
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 17:29:08 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-07-07 17:28:04 följande:
    tror du inte att kistan redan är där
    Joo men bilen till kistan står ju alltid kvar sen tar dem ju kistan igen och väntar på gravsättningen. Tror ju knappast de kommer ha gravsättningen idag nu, så vi får se kistan.. Tror de kommer gräva ner honom i morgon eller liknande
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson