• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke

OM han inte ska kremeras.. Men han hade ju en GULD kista.. Dem är 32 minuter försenade :O Helt otroligt..

• Brooke

Frågan är varför det är ambulanser där? Undrar om det är ifall någon svimmar eller liknande så de ska finnas läkare i närheten så de kan hjälpa till fort.. vad tro ni?

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 17:33:59 följande:
    Som sagt, undra hur länge det ska hålla på...
    Nästa paus på TVN ska jag nog gå ner och värma Tortillia Tacos (som är färdig) Så jag har ätit.. Så inte mamma och pappa ropar att det är mat mitt i cermonin :O
  • Brooke

Jag kollar på fyran.. Och det är sorligt och se att Michael inte tyckte om sig själv när han va i tonåren =( De va ju då han fick finnar :'(

Äre någon som vet vilket år han sa hejdå till Jackson 5??

• Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-07 17:36:39 följande:
    nu visar CNN inifrån staples
    OMG äre massa blommor längst fram??
  • beadis

massor av vackra blommor inne i staples center

• Bevabus

Som jag har förstått det, så är kistan inne i kyrkan nu. Sen kommer den att transporteras till Staples center, till minnesceremonin. Så Michael kommer alltså att vara där sen :O oj

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson