• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Night Angel

Är väl Lionel Richie nu som sjunger el vad han heter..har för mig att michael jackson var gudfar till nicole richie om jag inte minns fel...

DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
  • xxmeyaxx

Lionel är för underbar.

« Feel the magic of Meya »
  • bindi

Faaaaaaaaaaaaaaaaaaaan. Varför !!! Så jäkla sorgligt. Varför just ska han slitas ifrån våran hjärtan. Klarar knappt av att se hans minnesstund. Snyft och suck

• Grönsiska
    stockrosen skrev 2009-07-07 19:48:52 följande:
    Tror du?Jag är inte lika övertygad men hoppas ha fel
    Jo, men klart han visste! De som förtalade honom gjorde det på avstånd, han träffade på en del rötägg. Men alla fans han hade som visade honom sitt stöd jämt på alla möjliga sätt, i verkligheten i brev mm. och sen hade han ju faktiskt en hel del nära vänner trots allt. Tror att det värsta egentligen var att han kanske inte tyckte själv att han dög och då hjälper det kanske inte hur många fans eller vänner man har. Bara mina egna spekulationer.
  • Night Angel

vad fin minnes cermonin är..

det finns ingen väg till lyckan.den finns i ditt inre!
  • Bevabus

jag bara gråter när jag tänker på hur det måste ha känts för hans bröder att enade gå in med sin brors kista...de har stått varandra så nära och var enade i Jackson 5...alltså stackarna

• Grönsiska
    Bevabus skrev 2009-07-07 19:49:48 följande:
    Jag är inte så säker..Han visste att han var älskad, men i slutet så tvivlade han nog.Och att han var SÅHÄR älskad tror jag att han aldrig nånsin visste...det tror jag ingen gjorde..
    Nej kanske inte i dessa dimensioner, men det tror jag aldrig kommer fram riktigt när personen faktiskt lever det finns alltid ett sen dvs. jag kan visa det sen osv alla har fullt upp med sitt och sina liv kanske inte heller behovet finns att visa det då.
  • Bevabus

Vackert med ett tal med lite humor i, sån där så man minns alla fina minnen och får höra gladaa historier. Sitter och skrattar mellan tårarna

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson