• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Stargirl

Det är så sorgligt.....

*~Två blåbär och ett lingon~*
  • xxmeyaxx
    Zmoothie skrev 2009-07-07 20:09:46 följande:
    Men snälla kommentatorer! "Stevie Wonder leds in på scen, fantastiskt". - Ja, han är blind, han brukar bli ledsagad in på scen. Intelligensnivån är otrolig...
    *fnittrar*
    « Feel the magic of Meya »
  • Bevabus

jag tänkte samma sak, om det är NÅT som är fantastiskt så är det hur korkade kommentarerna är som de fäller...

Zmoothie skrev 2009-07-07 20:09:46 följande:
    Vilken fin videokavalkad.Men snälla kommentatorer! "Stevie Wonder leds in på scen, fantastiskt". - Ja, han är blind, han brukar bli ledsagad in på scen. Intelligensnivån är otrolig...Jag gillar Stevie.
  • guild

lyssna på orden...gråter igen.

(¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • CTMT

Tv4 kan hålla munnen stängd och låta ceremonin tala för sig själv och låta de tysta minuterna förbli tysta...

.¤:*¨¨*:¤. www.stratess.blogg.se .¤:*¨¨*:¤.
  • xxmeyaxx

Förlåt för att jag säger detta, men har ni lagt märke till en sak?
    Av alla som hittills har fått stått på scenen, så har ingen varit vit.. Varför inte?

Alltså. Jag bara undrar. It´s doesn´t matter if you´re black or white, liksom.

• Bina
    guild skrev 2009-07-07 20:11:26 följande:
    lyssna på orden...gråter igen.
    mm
  • Bevabus

Mariah är halvt vit iaf

xxmeyaxx skrev 2009-07-07 20:14:27 följande:
    Förlåt för att jag säger detta, men har ni lagt märke till en sak? Av alla som hittills har fått stått på scenen, så har ingen varit vit.. Varför inte?Alltså. Jag bara undrar. It´s doesn´t matter if you´re black or white, liksom.
  • xxmeyaxx
    Bevabus skrev 2009-07-07 20:16:14 följande:
    Mariah är halvt vit iaf
    Ja. Det är jag medveten om. Vilket betyder att hon är halvt svart också.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson