• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

det är dem med vita handskar och solglasögon

CTMT skrev 2009-07-07 19:58:37 följande:
    Är det hans bröder som sitter längst fram med en röd ros?
  • Grönsiska
    Bevabus skrev 2009-07-07 19:56:15 följande:
    jag bara gråter när jag tänker på hur det måste ha känts för hans bröder att enade gå in med sin brors kista...de har stått varandra så nära och var enade i Jackson 5...alltså stackarna
    Ja fy! vidrigt jobbigt måste det varit. Känns så vansinnigt onödigt att han gått bort. Och för dem såm stått honom nära måste det vara outhärdligt.
  • Bevabus

jag kan inte sluta tänka på hur söt Paris är i sin klänning och små skor, så fin

• stockrosen

Jag har gått in i någon slags " arg fas" Jag är förbannad rent ut sagt att detta har hänt honom. Jag har dessutom en bekant som plötsligt dog för en månad sedan och nu har jag en till som ligger risigt till. Var finns gud? ARG!

• xxmeyaxx

Berry Gordy som pratar nu. Mannen som var en fadersfigur mer än Joseph, enligt Michael.

« Feel the magic of Meya »
  • frökenE

Jag kan inte låta bli att bli irriterade på de svenska kommentatorerna. Nån som vet vilka de är? De verkar inte ha koll på särskillt mycket om Michael...

• xxmeyaxx
    Bevabus skrev 2009-07-07 20:02:05 följande:
    jag kan inte sluta tänka på hur söt Paris är i sin klänning och små skor, så fin
    är hon där också? jag måste ha missat henne.
    « Feel the magic of Meya »
  • Bevabus

Barry verkar vara en väldigt härlig människa så jag förstår varför

xxmeyaxx skrev 2009-07-07 20:02:17 följande:
    Berry Gordy som pratar nu. Mannen som var en fadersfigur mer än Joseph, enligt Michael.
  • Bevabus

Alla barnen sitter bredvid, om man står på scenen så sitter de på höger sida

xxmeyaxx skrev 2009-07-07 20:03:26 följande:
    är hon där också? jag måste ha missat henne.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson