• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 19:08:57 följande:
    Va konstigt det kommer bli att se Dangerous konserten sen, Michael helt levande...och nu ser man hans dödskista....för underligt för att vara sant :S
    Mm helt sjukt :(
  • Bevabus

antingen så står kistan där till vänster, där det är nåt mörkt. eller så ska de bära in den under ceremonin.

• L jung

favoritar

♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Bevabus

usch nu kom jag just å tänka på när Michael sa till Bashir "I don't wanna be buried. I wanna live forever"

• Brooke
    Bevabus skrev 2009-07-07 19:20:52 följande:
    "är det okej för dem att göra vågen under en minnesstund eller är det opassande?"öhh det som är opassande är väl att fälla den kommentaren!??
    Jag tror inte dem kommer ha med kistan.. Tkr det är konstigt eftersom de körde dit honom..
  • xxmeyaxx

Jag har fortfarande inte fattat att han är död.

« Feel the magic of Meya »
  • Bevabus

jomen det stod ju att det skulle vara så och att han skulle ligga på scenen. och varför skulle de annars ha kört in hans kista i staple centrum?
    Sandra Örebro skrev 2009-07-07 19:25:58 följande:

Jag tror inte dem kommer ha med kistan.. Tkr det är konstigt eftersom de körde dit honom..
  • Dior

Han kommer att vara där, annars hade dom ju inte kört honom dit. Ska kistan vara i bilen när alla är där inne? Nej det tror jag inte

• Zmoothie

Ja, kistan kommer säkert vara där. Det kommer fortfarande folk, ser det ut som.

Men snälle kommentatorer, nu har de ältad Diana Ross massor av gånger. Hon skrev ju i hälsningen att hon inte är där, om de hade pratat mindre och lyssnat bättre så kanske de hade fattat också?!
    *förlåt, lite hormoner i svallning här*

Is it bad that what she just said makes perfect sense to me?
  • Bevabus

eeh..vadå att någon tog michaels plats när han flög iväg med raketen i slutet av konserten?? det är ju inte sant. "han hade ju inte överlevt annars". såvitt jag vet så är det inte sant iaf. michael ville ju jättegärna ha med den där raketen,klart han körde den själv

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson