• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Grönsiska
    Bevabus skrev 2009-07-07 20:18:06 följande:
    japp, men det har iaf varit en halvt vit på scenen men jag förstår din poäng
    Mmm men Steven Spielberg kan ju alltid dyka upp, de var väl vänner?
  • Bevabus

aa typiskt dem att skrika o härja sådär

Zmoothie skrev 2009-07-07 20:28:41 följande:
    Haha, han är väl amerikans svart frikyrkopastor.
  • xxmeyaxx

Vet att det har spekulerats angående om Michaels barn verkligen är hans.
    Men jag tycker att de är slående lik honom. Jag tvivlar inte en sekund.

« Feel the magic of Meya »
  • Stargirl

Åååh nu visar de barnen.

*~Två blåbär och ett lingon~*
  • Bevabus

det ser dock lite knasigt ut att ungarna sitter o tuggar tuggummi, såg förut att Prince gjorde det då också..men å andra sidan så är det deras pappas minnesceremoni. jag tycker de kan få bete sig nästan hur de vill där.

• CTMT

It was nothing strange with your daddy... it was strange what your daddy had to deal with...
    bra sagt!

.¤:*¨¨*:¤. www.stratess.blogg.se .¤:*¨¨*:¤.
  • Grönsiska
    Stargirl skrev 2009-07-07 20:28:36 följande:
    Jag tror att det måste finnas ngn som förklarar för dem som inte kan engelska vad som händer då det är direktsänt.
    men då kan de ju hålla sig till att förklara vad som händer...de tillför ju inget och de som inte förstår engelska missar ju 95% ändå.
  • xxmeyaxx
    Bevabus skrev 2009-07-07 20:31:22 följande:
    det ser dock lite knasigt ut att ungarna sitter o tuggar tuggummi, såg förut att Prince gjorde det då också..men å andra sidan så är det deras pappas minnesceremoni. jag tycker de kan få bete sig nästan hur de vill där.
    Paris gör det inte.
  • Grönsiska
    Bevabus skrev 2009-07-07 20:31:22 följande:
    Alla försök till distraktion är nog bra i detta läget, de är ju barn och det måste vara otroligt jobbigt.
  • xxmeyaxx
    Grönsiska skrev 2009-07-07 20:33:28 följande:
    Alla försök till distraktion är nog bra i detta läget, de är ju barn och det måste vara otroligt jobbigt.
    ingen ska behöva förlora sin pappa i så ung ålder.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson