• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • CTMT

Kommentatorerna hade iaf rätt ang. en sak.... Michael Jackson hade behövt så lite som 10% av allt detta stödet när han fortfarande var vid liv, och nu är det försent. Kanske hade han mått bättre och levt många år till.

.¤:*¨¨*:¤. www.stratess.blogg.se .¤:*¨¨*:¤.
  • Bevabus

nej jag vet, men Prince I såg nästan uttråkad ut, som att han inte orkade lyssna på vad talaren sa. såg lite konstigt ut. men det är inte min rätt att lägga mig i vad de känner just nu, känner jag

xxmeyaxx skrev 2009-07-07 20:32:52 följande:
    Paris gör det inte.
  • Bevabus

precis det jag tänkte också, att det var nån storts trygghet att ha något att göra

Grönsiska skrev 2009-07-07 20:33:28 följande:
    Alla försök till distraktion är nog bra i detta läget, de är ju barn och det måste vara otroligt jobbigt.
  • Grönsiska
    xxmeyaxx skrev 2009-07-07 20:34:15 följande:
    ingen ska behöva förlora sin pappa i så ung ålder.
    Nej
  • xxmeyaxx
    CTMT skrev 2009-07-07 20:34:17 följande:
    Kommentatorerna hade iaf rätt ang. en sak.... Michael Jackson hade behövt så lite som 10% av allt detta stödet när han fortfarande var vid liv, och nu är det försent. Kanske hade han mått bättre och levt många år till.
    Det är det enda vettiga de sagt, vad jag har hört.
    « Feel the magic of Meya »
  • Night Angel
    Bevabus skrev 2009-07-07 20:34:42 följande:
    nej jag vet, men Prince I såg nästan uttråkad ut, som att han inte orkade lyssna på vad talaren sa. såg lite konstigt ut. men det är inte min rätt att lägga mig i vad de känner just nu, känner jag
    usch stackars barn de har det fruktansvärt jobbigt nu..
    DET FINNS INGEN VÄG TILL LYCKAN.DEN FINNS I DITT INRE!
  • xxmeyaxx
    Bevabus skrev 2009-07-07 20:34:42 följande:
    Jag tänkte på det också. Men det kan ju vara chocken också..
    « Feel the magic of Meya »
  • Stargirl
    Bevabus skrev 2009-07-07 20:31:22 följande:
    det ser dock lite knasigt ut att ungarna sitter o tuggar tuggummi, såg förut att Prince gjorde det då också..men å andra sidan så är det deras pappas minnesceremoni. jag tycker de kan få bete sig nästan hur de vill där.
    Tänk vad jobbigt det måste vara för dem. Långa dagar de har bakom dem och de förstår säkert inte allt som sägs och sakna sin pappa
    *~Två blåbär och ett lingon~*
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson