Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Angelicat skrev 2009-08-07 12:00:32 följande:
    Jag har älskat michael sen den dag jag kunde tala!..Min store bror lyssnade på honom så jag e uppvuxen med Mj min största idol jag försvarade honom alltid ingen av mina vänner gillade honom eller någon i min omgivning bara jag och min bror , när mj dog grät jag och sen började alla bry sig helt plötsligt jag hajar inte varför nu ?..ingen gillade han innan ...Han är en sann legend..Älskar Mj..R.I.P Te amo Mj..
    Kan ärligt säga att jag jag inte varit nått fan innan han dog men har hört honom men glömde bort honom nån stanns på vägen. Men efter allt jag har läst sen han dog så är jag ganska påläst nu och när nån Mj hatare säger nått som stämmer så försvarar jag honom och säger som det är, även om folk inte lyssnar.
    I mina ögon är han det snyggaste och den bästa människan som gått i ett par skor, inte många människor skulle göra så mkt för okända människor som Mj har gjort.
  • mona83

What!? Vad händer? Hade ställt Mjs underbara värld i bokhyllan, den har stått där säkert 15 min nu. Så precis för för nån min sedan brakar det till och den ramlar ner från bokhyllan och landar på golvet, den borde ha ramlat ner på skåpen som är under för den sticker ut en bit, säkert 1 dm :-O.
    Nån måste ha tagit den ur bokhyllan och kastat på golvet, förklara nån?

Hände konstiga saker här när pappa hade dött, men det var länge sen nu.....

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-07 12:21:46 följande:
    Ser att ni pratat om mobbing. Har oxo blivit mobbad. 1-9. När jag började gymnasiet så så slutade de. Nya klasskompisar. Gymnasiet var bästa skoltiden. Fast ändå skolkade jag mkt, hehe. Det är återträff från nian i sept. Tio år har gått. Jag tänker INTE gå. Jag klarar mig utan.Mobbing är fan hemskt. Minns att jag brukade skriva o rita om hur jag skulle ta mitt liv. Och kankse.. bara kankse jag kan sniffa massa lim. Överdos utan liv. Hel knäppt. Det har minsann satt sina spår. Kan inte säga att jag är en glad o lycklig människa fast jag har allt. Ler utåt men gråter invändigt. Blev utvald till klassens clown i gymnaiset.. Så spela kan jag Är livrädd att mina ungar ska bli mobbade.En gång när jag o ungarna gick förbi ett dagis så stod några 5åringar o hängde ut över staketet. Ville cyklade. En pojke sa nåt i stil med att kolla lilla flickan kan inte cykla utan stödhjul.  Jag blev så paff. Mobbing redan. På dagis. Jag sa iaf till pojken på skarpen. Sket totalt i om fröknarna lyssnade. Nääh fan så arg jag blev.
    Det är samma här, gumnasiet var bästa skoltiden. Även om jag var lite utanför där med. Men jag hade kompisar som jag visste att jag kuinde vara med där.

Helt sjukt att ungar börjar så tidigt
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-07 12:23:06 följande:
    Hoppas du gillar filmen MJs underbara värld har jag inte läst än. Bara tittat på alla fina bilderna.Känns som alla bilderna man hade sen liten (som försvunnit) fanns med. Jeeej
    Jag har oxå bara kikat lite på bilderna, jätte fina bilder
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-07 12:27:41 följande:
    Och.. Mobbingen igen. MJ var en tröst att lyssna på när allt var kasst. På med kassettbanden o stänga in sig på rummet. Lägga sig på sängen o blunda. Helt underbart
    Synd att jag hade "glömt" bort Mj då, eller ja lyssnade ju lite på dom ärvda banden runt 10-13 år. Men då förstod jag inte vad han sjöng om, lyssnade bara för att musiken var bra.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-07 12:38:55 följande:
    Mmmmm Fan.. det är som ens klippa har försvunnit.. Nu börjar sörjandet igen känner jag...
    Jag grinad en bra stund igår efter dopm där orden jag såg på Youtube. But Mj was not survive untill Juli. He died Juni 25th 2009.
    Nått sånt stod det...
    När man ser sånt så blir det värsta uppvakningen, man blir påmind att han faktikst inte finns här med oss längre .
    Känns så overkligt
  • mona83

Varför kan jag inte skriva mitt bud på tradera för? Måste välja i en lista som kommer upp

• mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-07 12:51:10 följande:

ska kolla på the wiz nu
    Hur mkt vann du the wiz för?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-07 13:07:15 följande:
    ska sätta på dvdn Private homevideos och The king of pop upclose & personal.Kidsen vilar. Skönt! En kopp kaffe får jag inte glömma The wiz vore skoj att ha. Some day maby Well.. MJ will always be in my heart.Och jag undrar varför  jag de senaste nätterna drömt att vi sitter på taket. Är det för att vi inte ha nå sovrumsfönster, haha!Trevligt är det iaf
    Bjöd på the wiz på tradera. Hoppas den inte blir alltför dyr
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson