• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-30 12:33:30 följande:
    massa fina bilder på MJ
    " target="_blank">

bilden på 3.20 var på April månad då jag hade en MJ almanackan på 90-talet.
    Undra vart dentagit vägen {#lang_emotions_undecided}
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis

det finns massor av såna här tribute of Mj

• Brooke

Asså detta med hans hud har förändrats från black to white det har ingenting med att han har användt sig av medicinska åtgärder, utan jag tror det är som han säger.Att hans pigment i kroppen förändrades eller vad det va.
    Och detta med skönhetsoperationer nu gjordes den där intervjun för herrans massa år sen, det är väl drygt 16 år sen?? Men lixom dem har sagt att han har gjort 13 skönhetsoperationer, SO WHAT?
    Varför kan inte en kändis få förändra visa saker om dem inte är nöjda?
    Visst va han väldigt söt när han va liten och borde ha varit nöjd med sig själv. Men jag tror att han var mer nöjdare med sig själv så som han såg ut i Intervjun än då han va mindre.

På tal om ingenting, jag har läst om att han ska ha en kista av glas så att alla fans och andra kan få ta ett sista farväl :O Är inte det lite överdrivet??

• Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-30 12:26:02 följande:
    Ölboken av Michael Jackson har vi här hemma
    ölbok?? :O
  • beadis
    Muneca skrev 2009-06-30 12:38:51 följande:
    Någon som vet något nytt om begravningen? Läste på aftonbladet igår att den kanske skulle hållas imorgon?
    ja, det läste jag med...det kommer bli den största begravningen genom tiderna...en miljon personer väntas att vallfärda till LA, jag önskade att jag kunde vara där för att hedra honom
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-30 12:40:47 följande:
    bilden på 3.20 var på April månad då jag hade en MJ almanackan på 90-talet. Undra vart dentagit vägen
    Läckerbit
  • Muneca

oj, kista av glas - defenitivt överdrivet.. han har ju dessutom gått igenom 2 obduktioner.. man slutar ju vara sig själv lik bara efter 1 obduktion.. hur ser det då ut efter 2?
    -Glas kista för Michael.. tror inte han själv skulle uppskattat det.

• beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-30 12:42:47 följande:

Asså detta med hans hud har förändrats från black to white det har ingenting med att han har användt sig av medicinska åtgärder, utan jag tror det är som han säger.Att hans pigment i kroppen förändrades eller vad det va. Och detta med skönhetsoperationer nu gjordes den där intervjun för herrans massa år sen, det är väl drygt 16 år sen?? Men lixom dem har sagt att han har gjort 13 skönhetsoperationer, SO WHAT? Varför kan inte en kändis få förändra visa saker om dem inte är nöjda? Visst va han väldigt söt när han va liten och borde ha varit nöjd med sig själv. Men jag tror att han var mer nöjdare med sig själv så som han såg ut i Intervjun än då han va mindre. På tal om ingenting, jag har läst om att han ska ha en kista av glas så att alla fans och andra kan få ta ett sista farväl :O Är inte det lite överdrivet??
    nja, jag hade nog velat se honom, för de gör ju såklart ordning honom fin innan
  • beadis
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-30 12:43:09 följande:
    det fanns ju fler än
    fler än EN menar jag
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson