• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-30 11:54:37 följande:
    kollar på en intervju oprah gjorde med han -93  Min 7 frgar hon om hans hudfärg. Man ser hur ledsen han blir

ohh, va jag kan relatera till hans barndom, att han var så rädd för sin far, min egen mamma slog mig under min barndom, jag var livrädd för henne och har fortfarande en konstig respekt för hennes åsikter....hoppas han mår bra där han är idag och att han har fått frid
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-30 11:59:37 följande:
    ohh, va jag kan relatera till hans barndom, att han var så rädd för sin far, min egen mamma slog mig under min barndom, jag var livrädd för henne och har fortfarande en konstig respekt för hennes åsikter....hoppas han mår bra där han är idag och att han har fått frid
    Jag blev slagen av både mor o far Man gjorde mkt "fel" ..

Sitter o kollar på första delen av 8 nu av oprahs intervju
    såg denna när jag var 10 år. är ett tag sen nu.. måste friska upp minnet
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis

så MJ har skrivit en bok, den måste jag få tag på...har helt missat detta

• beadis
    BooBoo skrev 2009-06-30 12:06:12 följande:
    Jag blev slagen av både mor o far Man gjorde mkt "fel" .. Sitter o kollar på första delen av 8 nu av oprahs intervju såg denna när jag var 10 år. är ett tag sen nu.. måste friska upp minnet
    jaså det fanns fler delar...
  • KikiBoo

i intervjun sa han namnet på sin bok. Men på expressens svarsalternativ blev jag lite confused..

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis
    BooBoo skrev 2009-06-30 12:11:10 följande:
    i intervjun sa han namnet på sin bok. Men på expressens svarsalternativ blev jag lite confused..
    moonwalk
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-30 10:45:59 följande:
    Om han hade planer på att spela i sverige på hans sista turne så hade jag åkt dit vare sig med eller utan biljett. Bara hoppas på att få se en glimt av han. Undra vad en biljett  kan tänkas gå på
    Jag sökte på Michael Jacksons namn på google och biljetter för skojs skull.
    www.ticket2.com/sv/buy/index.html&eventid=37356AC1-D620-21F5-A2DC-FC12F5EC864D
    Det beror på vart man vill sitta/stå. Men allt från 5000-9000 Så dem är riktigt dyra. Men då är det antingen 2 eller 4 biljetter i detta pris.. Men det är ju värt det.. :P
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson