• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-30 13:31:52 följande:
    är det bröd han får/tar emot?
    Ja det är bröd.. Om han nu ger det eller tar emot det vet jag inte riktigt..
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-06-30 13:34:29 följande:
     me want. Don't u? Men helst hade man ju velat få ta emot den själv. Skulle aldrig sälja om jag hade en autograf.
    Joo självklart vill jag ha men som du säger, man vill ta emot den själv. Och helst av allt från Mr Jackson Himself. Lite svårt nu men ändå..

991.com/newGallery/Michael-Jackson-Remember-The-Time-349827.jpg
    I love this picture of the king
  • EnormLängtan

Saknar honom oerhört trots att jag aldrig fick äran att träffa honom personligen. Men det som han har skänkt denna värld och oss som vandrar på denna jord ska aldrig underskattas, och det ska beundras dagligen genom tiderna. Han var och kommer för alltid att vara den största av dem alla. För mig finns ingen större och i mina ögon finns ingen mer generös, ärlig och godhjärtad människa.

Han var unik. Han förändrade människors attityder och inställning till varandra, skapade mer fred mellan människor och inom människor än någon annan skulle jag tro.

Fantastisk var han.

• KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 13:37:20 följande:
    Joo självklart vill jag ha men som du säger, man vill ta emot den själv. Och helst av allt från Mr Jackson Himself. Lite svårt nu men ändå.. 991.com/newGallery/Michael-Jackson-Remember-T... I love this picture of the king
    den är grym.
    Länka den för nån dag sen Love love love
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 13:38:00 följande:
    www.lookalike.com/lookalikes/images/michael-j... Hmm finns folk som försöker se ut som Michael.. :O
    Det finns MASSVIS som ser ut som han. som opererar sig så dom ska se ut som han. Har sett de som är sjukt lika michael. Scary!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson