• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-30 12:57:21 följande:

Jag hoppas att det blir direktsänt på tv istället och jag hoppas DÅ att jag inte JOBBAR: för då kommer jag bli helt förstörd. Vill verkligen se..
    kan du inte spela in det iaf?
  • beadis

jag måste bara berätta en sak som jag kom på i natt när jag inte kunde somna, låg o tänkte på Michael....

min andra son heter LOVE Mikael

alltså Kärlek/älska Michael

Är så himla glad över att jag gav honom det namnet och inget annat

• Brooke
    Man får kanske "fortsätta" att hedra honom..Jag hade en att göra lista i mitt liv.. där stod det bland annat att se/träffa Michael Jackson.. Nu ändras det till, "att få lägga en blomma på hans grav".
    Ja på min med.. Jag ska åka till Neverland och åka och se hans port till hans hus och se han grannskap =)
  • Brooke
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-30 13:02:54 följande:
    Sandra Örebro skrev 2009-06-30 12:57:21 följande:
    kan du inte spela in det iaf?
    Om jag tittar på det så kommer jag FROTFARANDE spela in det. Och jag vill ju helts av allt se det när det direktsänds det ger mer känsla då
  • beadis

Sandra Örebro skrev 2009-06-30 13:09:53 följande:

Om jag tittar på det så kommer jag FROTFARANDE spela in det. Och jag vill ju helts av allt se det när det direktsänds det ger mer känsla då
    jo, det är klart
  • KikiBoo
    snart3barnsmamma skrev 2009-06-30 13:08:39 följande:
    jag måste bara berätta en sak som jag kom på i natt när jag inte kunde somna, låg o tänkte på Michael.... min andra son heter LOVE Mikael alltså Kärlek/älska Michael Är så himla glad över att jag gav honom det namnet och inget annat

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson