• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-11 17:30:07 följande:
    Aah, hur blir man inbjuden? Vem bjuder in? Ska kolla intervjun när kidsen somnat, man får liksom inte riktigt ro med dom huliganerna i bakgrunden. Nu sitter de dock och äter lördagsgodis, men man vet aldrig. Rätt som det är är de klara och helvetet brakar lös igen! Hääärligt.
    Jo, jag vet PRECIIIIS va du menar..
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-11 20:11:52 följande:
    Antar att du har sett de här?www.wall44.com/catalogsearch/result/, men priserna går upp efter en artists död, alltid, och speciellt en legend som MJ. Många artister/skådisar/poeter/författare/konstnärer/etc . har blivit erkända först efter sin död, eller så har priserna skjutit i höjden ordentligt. Edvard Munch sålde aldrig en tavla i sin livstid, men efter hans död blev han superkänd och idag kostar ett orginal miljoner. Jag tänker inte spara på mig för att sälja sakerna sen när värdet går upp, men många saker kommer bli svindyra en dag. Ju sällsyntare, ju dyrare. 
    Jo jag har sett den hemsidan.. Men är det värt att lägga ut 599 kr för en tavla på honom? Visst såg jag nyss en hemsida där det kostade en sån här SKIT stor affisch/tavla kostade över 1000 :O Vilket jag aldrig skulle lägga ut :O
    www.allposters.com/-st/Michael-Jackson-Posters_c247_.htm
    Gå till typ sida Elva och kolla HELT sjukta priser. Men däremot storleken är ännu sjukare :O

www.allposters.com/-sp/Michael-Jackson-Posters_i4833078_.htm
    Kolla denna stora Posters eller om det är en tavla. Visst den är snygg men vart ska man ha plats med den?? och den kostar 919.. Och det är väl lite VÄL? :/

www.allposters.com/-st/Janet-Jackson-Music-Posters_c10361_p2_.htm
    Janet Jackson kostar från 75 upp till 400, tkr det är så jävla sjukt att tjäna pengar på någons död. Känns fruktansvärt :(
  • Brooke
    AllieF skrev 2009-07-11 20:05:13 följande:
    Jahaa, då förstår jag. Tyckte det lät lite mysko. :D Ja, då får vi hoppas att hon håller sig till sina fyrbenta barn och lämnar de tvåbenta i fred. :) Vad jag förstår så har MJ betalat henne vid 4-5 tillfällen. :/ Nu har jag också beställt boken. :) Och jag hoppas på några vinster inom de närmaste dagarna på tradera. Vill inte bjuda på för mycket samtidigt, tänk om man skulle vinna flera stycken, det blir dyrt. heh Är med i två auktioner för Dangerous Collector's Edition, och en för Dangerous CD + dubbel-LP tillsammans. Ska rota igenom mina kartonger också, vet att jag har History där någonstans.
    mm, FYRA TILL FEM GÅNGER? :O Omg.. Hur mkt då? Första gången va ju iaf 54 miljoner om det ens räcker.. :O
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-11 19:33:01 följande:
    hittade den här antikvariatet.eu/visa_produkt.asp?id=849&t=Mi...
    Weeiii   Den vill jue jag ha Sen har jag nog allt jag vill ha med MJ. Väntar på skivan Off the wall.
    Har ni besällt mkt med MJ sen han gick bort?

Har vart hemma hos svärpäronen på middag. Dom hade ingen aning om att jag tycker om MJ. Fick reda på de genom bloggen Men dom hade spart en tidning till mig.
    Sen blev det jue såklart snack om hans utseende... *suck*
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-11 17:30:07 följande:
    Aah, hur blir man inbjuden? Vem bjuder in? Ska kolla intervjun när kidsen somnat, man får liksom inte riktigt ro med dom huliganerna i bakgrunden. Nu sitter de dock och äter lördagsgodis, men man vet aldrig. Rätt som det är är de klara och helvetet brakar lös igen! Hääärligt.
    hoppas att du får hjälp av de länkarna om spotify som Guild skickade dig
  • kokos

Tur att han hann konvertera till islam så han slapp stå till svars för alla sina brott mot sin egna kropp när han dog!

• KikiBoo
    Sandra Örebro skrev 2009-07-11 19:47:18 följande:
    Jag har något på Gång från CDON som heter Moonwalk, dock vet jag inte om det är filmen eller nått anant :/ Kan inte vara boken för den har jag inte hittat.. :/
     Filmen Jag har den.
    Har du ingen koll på vad du skickar efter   Kidding!! De vet du va
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Fröken Juni

Det är var ju så att Boune som samlade ihop så många dansare som möjligt.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson