AllieF skrev 2009-07-11 20:11:52 följande:
Antar att du har sett de här?
www.wall44.com/catalogsearch/result/, men priserna går upp efter en artists död, alltid, och speciellt en legend som MJ. Många artister/skådisar/poeter/författare/konstnärer/etc . har blivit erkända först efter sin död, eller så har priserna skjutit i höjden ordentligt. Edvard Munch sålde aldrig en tavla i sin livstid, men efter hans död blev han superkänd och idag kostar ett orginal miljoner. Jag tänker inte spara på mig för att sälja sakerna sen när värdet går upp, men många saker kommer bli svindyra en dag. Ju sällsyntare, ju dyrare.
Jo jag har sett den hemsidan.. Men är det värt att lägga ut 599 kr för en tavla på honom? Visst såg jag nyss en hemsida där det kostade en sån här SKIT stor affisch/tavla kostade över 1000 :O Vilket jag aldrig skulle lägga ut :O
www.allposters.com/-st/Michael-Jackson-Posters_c247_.htm
Gå till typ sida Elva och kolla HELT sjukta priser. Men däremot storleken är ännu sjukare :O
www.allposters.com/-sp/Michael-Jackson-Posters_i4833078_.htm
Kolla denna stora Posters eller om det är en tavla. Visst den är snygg men vart ska man ha plats med den?? och den kostar 919.. Och det är väl lite VÄL? :/
www.allposters.com/-st/Janet-Jackson-Music-Posters_c10361_p2_.htm
Janet Jackson kostar från 75 upp till 400, tkr det är så jävla sjukt att tjäna pengar på någons död. Känns fruktansvärt :(