• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-11 16:27:52 följande:
    Jag fattar inte de där spotify? Hur kan man se dom?
    alltså spotify är inget man tittar på utan man lyssnar
  • Småkottarna
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 16:32:41 följande:
    funkade inte länken el?det ska gå o visa det så här
    Jag kommer till sidan kan inte visas på den länken. Andra länkar från spotify jag klickat på har jag inte kunnat se, då har det stått något annat.
    Aha, nu ser jag. Man kan inte bara gå in och bli medlem, man måste ha en inbjudan eller betala?
  • reserverad

Kan ni inte skriva vilken låt det är ni länkar så jag slipper öppna samma video hundra gånger om? Bara ett förslag.

• beadis
    Småkottarna skrev 2009-07-11 16:38:18 följande:
    Jag kommer till sidan kan inte visas på den länken. Andra länkar från spotify jag klickat på har jag inte kunnat se, då har det stått något annat. Aha, nu ser jag. Man kan inte bara gå in och bli medlem, man måste ha en inbjudan eller betala?
    ja man måste bli inbjuden el betala..vi blev inbjudna

synd att det inte funkade, för det var en intervju med MJ som var 30min lång.. x-posed hette den
  • beadis

nu hittade jag den på youtube,,finns i 5 delar

• Småkottarna
    snart3barnsmamma skrev 2009-07-11 17:01:03 följande:
    ja man måste bli inbjuden el betala..vi blev inbjudnasynd att det inte funkade, för det var en intervju med MJ som var 30min lång.. x-posed hette den
    Aah, hur blir man inbjuden? Vem bjuder in?

Ska kolla intervjun när kidsen somnat, man får liksom inte riktigt ro med dom huliganerna i bakgrunden. Nu sitter de dock och äter lördagsgodis, men man vet aldrig. Rätt som det är är de klara och helvetet brakar lös igen! Hääärligt.
  • guild
    Småkottarna skrev 2009-07-11 17:30:07 följande:
    Aah, hur blir man inbjuden? Vem bjuder in? Ska kolla intervjun när kidsen somnat, man får liksom inte riktigt ro med dom huliganerna i bakgrunden. Nu sitter de dock och äter lördagsgodis, men man vet aldrig. Rätt som det är är de klara och helvetet brakar lös igen! Hääärligt.
    http://invitify.fleo.se/

http://slempa.com/spotify-invites
    (¯`♥ vill ni in i mitt galleri?! Säg till, så kanske jag släpper in er... (¯`♥
  • Småkottarna

Sandra Örebro skrev 2009-07-11 17:56:47 följande:

www.aftonbladet.se/nyheter/michaeljackson/art...Michael hade ingen chans.. www.aftonbladet.se/nyheter/article5499967.abJacksons barn får vänta ÄNNU en vecka på vårdnaden. Tkr så synd om dessa barn. Både Debbie och Katherine ska försöka att fixa detta UTAN domstolen :/ Kommer aldrig funka...
    Oj oj... tänk... om man behöver alla dom preparaten för att fungera normalt, då har han det nog bättre nu..

Är det NÅGON som har frågat barnen vad DOM vill?
  • Småkottarna
    guild skrev 2009-07-11 18:02:50 följande:
    invitify.fleo.se/slempa.com/spotify-invites
    Tack!
    Den första länken hade inga inbjudningar kvar för tillfället, och den andra fungerar inte i Internet Explorer stod det... Får kolla om det kommer fler på första länken.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson