Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

BooBoo skrev 2009-08-17 13:08:05 följande:
    Läste detta:This uhaligned and autonomous film is unauthorised. It was made with complete editorial freedom and has not been vetted or approved by Michael Jackson's estate 
    ja fast den är positiv för michael  är väl mer att den ska vara opartisk så inte nån säger att det är kommer från michaels stabb och att det då inte är trovärdigt.
    Den var bra  många fina klipp på michael som jag inte sett innan och super kvalitet
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-17 13:30:14 följande:
    Sen tänkte jag på filmen Man in the mirror. Den har jag jue sett en gång. Så den är ju inte ny NY.. Ska man skriva det att .. öhm.. att den blivit använd en gång
    nyskick i rubriken och i texten nere skriver du nyskick tittad på 1 gång.
  • Rååsa Smurfen

filmen tar upp alla de stora händelserna i Michael liv  och  försöker förklara dem så de negatvia sakerna tas upp för de är viktiga att förklaras inte bara gömmas men den är bra fimen .Jag tycker att han skildras på ett positivt sätt ,flera andra dokumnärer jag sett har inte varit så bra tyvärr,men denna känndes bra.

• Rååsa Smurfen

det enda jag tyckte var fel i filmen ,var uttalandet en kvinna gjorde om hans påstådda blekining av huden ,var att hon sa att inte trodde att han förändrade för att han inte vill vara svart utan mer för att han vill förändra sig sjäv ,att det inte är så stor skillnad på att skönhets opererar sig och att för ändra färgen ..
    Men de pratde okså om att han själv berättad att han hade vitiligo och att han inte kunde hjälpa hans hud förändrades ,och att han behövde skydda sig från solen med paraply . 

• Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-17 18:05:42 följande:
    Snart så slocknar kidsen. Då blir det lite tradera Tack för era tips Ska mumsa lite varma mackor o varm choklad nu. Grått o trist ute.. Kan behövas lite mys då
    lägg en länk i din press här på fl okså ,så jag kan kikar in hur det går för dig
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-17 18:04:05 följande:
    Hur mkt tycker ni att Moonwalk är värd att betala? Den jag är med och slåss om är uppe på 300 spänn. Jag börjar liksom känna att jag inte vill betala så mkt mer för en "bok", om ni förstår vad jag menar
    struntar i den och spanar in en annan  tycker jag ,det kommer ju nya hela tiden
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson