Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen

Vi som sörjer Michael Jackson

BooBoo skrev 2009-08-18 16:09:19 följande:

" target="_blank">

samma som jag länkade efter dig ,var för snabb läste inte allt i tråden innan
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-18 15:49:07 följande:
    Ikväll ska det tittas på moonwalker, fick se 20 min innan ungarna skrek ÄTTTTTA . Men den verkar ruskigt bra på dom min jag hann se iaf Å jag behöver inte ens ha min dvd dosa för att kunna få svensk text, dom få rader som har snanckats i filmen var textad med svensk text
    jag älskar den ,kan titta på den hur mycket som helst ,men är så fokuserad på Micharl i den så filmen i sig vet  jag inte så mycket
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-18 16:29:25 följande:
    Jo jag såg den oxo. Men jag ville ha själva avsnittet inte stillbilder.Hittade massa avsnitt. Dock inte på eng utan på andra språk..
    ja men sången menade jag ju
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-18 16:20:48 följande:
    Bara jag som gillar simpsons eller? O nej nej.. Inte är jag ot nu inte.. MJ är jue fortfarande med
    fast det var  lite lustiginnan  ,vi som är de enda som skriver här ,fick ju innan en massa klagomål  för att vara OT  jag tycker att  vi som hänger här varje dag ändå få vara OT ibland .
    Fast detta är inte OT ,tänk att MJ har gjort så mycket
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-18 18:13:13 följande:
    www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article5659746...Efter Michaels död - La Toya Jackson gör Comeback."Ny video ska få fart på systerns avsomnade karriär"
    fast jag gillar inte La Toya  ,hon har varit väldigt ilojal mot sin bror {#lang_emotions_frown} som den intervjun som hon har gett innan då han anklagades för övergrepp mot barn  usch {#lang_emotions_cry} vad jag tycker illa om henne efter den .
    Måste visa världens finaste MJ dock  en sådan skulle jag vilja har men tyvärr för dyr för mig och det finns bara just denna docka också så helt unik i världen
    http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=220465790756&ssPageName=ADME:B:WNA:GB:1123
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-18 18:47:49 följande:
    Men, har du inte fått höra vad som låg bakom det uttalandet? :ODet har vi skrivit om här i tråden flera gånger till o med.Hon var gift med en man som i tio år höll henne borta från hennes familj, misshandlade henne och manipulerade henne att göra massor av saker som hon inte ville.Han utpressade henne och sa "Om du inte uttalar dig om att MJ är pedofil så kommer jag att döda både Michael och Janet".Så hon gjorde ju hellre något som hon kunde ta tillbaka sen när världen fick reda på sanningen, än att låta hans kontakter mörda hennes syskon. Och han var tydligen en väldigt mäktig man så han hade sina vägar...Sen att La Toya beter sig konstigt ibland ändå, te.x. nu under tiden då MJ har avlidit är ju en annan femma. Det enda jag vet är att hon lyckades rymma från den där mannen en dag och Tito hämtade henne. Hon flydde i pyjamasen ifall att mannen skulle komma hem och misstänka något, så om hon satt i pyjamasen så kunde han inte tro att hon skulle göra något. Han blev fälld, minns inte om han fick livstid eller något liknande..Rååsa Smurfen skrev 2009-08-18 18:40:56 följande:
    jo  men ändå  jag har inte forskat jätte mycket om det med mannen om det verkligen stämmer  eller om det bara på hittat för att rädda sitt skinn ,när hon upptäckte att det var inte så bra utalande ,vet att under det utalande så var det okså prat om hot och kidnappning men från Michael  den gången. och efter är det hot från mannen ...
    Känns lite som allt kring henne är så överdrivet .
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-18 18:59:18 följande:
    Det är dock inte bara LaToya som har berättat hur hon behandlades under de här tio åren. Jag har sett Katherine berätta om det också och henne tror jag alltid på, vad hon säger. Hon skulle inte ljuga om något sådant. Och Janet uttalade sig också under 90-talet om detta och sa att hon trodde att LaToya blev hjärntvättad av den här mannen. Jag tycker alla bevis pekar på detta.Sen som sagt, att LaToya är lite underlig som person i övrigt...Det är en annan femmaRååsa Smurfen skrev 2009-08-18 18:55:19 följande:
    ok tack för infon  känns skönt om det är så att hon gjorde som gjorde pga tvång och inte pga ilvilja {#lang_emotions_smile}
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson