Inlägg från: Rååsa Smurfen |Visa alla inlägg
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-16 14:56:52 följande:
    Ja =) fast jag har ju inte PLATS för dem :O
    du få sätta dem på taket okså   tänk denna du nyss köpte i taket över din säng
    det sista du ser innan du sommnar är Michael och det första när du vaknar
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-16 14:31:15 följande:
    haha jag älskar den där katapulten han använde sig av i Dangerous turnén. Liksom, vem skulle i sina vildaste drömmar komma på att den vill bli slungad upp ifrån golvet?? Jag hade varit alldeles för rädd att vricka foten när jag landade så jag slogs omkull Rååsa Smurfen skrev 2009-08-16 13:29:28 följande:
    ja  det är häftigt,slungas upp från golvet  när han kommer upp på scenen och lämnar den med en raket
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-16 15:09:05 följande:
    Men asså.. Jag vet inte om det går att sätta något i taket är.. Visst det är ju typ "tapet" tak. Så de borde ju gå.. Skulle vilja ha den i taket faktiskt :O
    pröva ,glöm inte bild sen  när han sitter i taket
  • Rååsa Smurfen
    mona83 skrev 2009-08-16 21:46:13 följande:
    Miss Monday skrev 2009-08-16 21:44:08 följande: Öhh va!? Ja har du bara läst dagens inlägg har du ju inte mkt att gå på. Finns mkt gråt i den tråden annars. Mkt snack om Mj.
    ja precis  man kan ju inte bara har en ledsen tråd det blir ju ingen glad av
    Det viktiga är att minnas han och hedra han vilket vi gör till 100 %  Michael skulle inte själv vilja tror jag att vi alla sitter och gråter  ,utan uppskata hans arbete och musik  och då är shopping inte helt fel
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-17 10:57:11 följande:
    Joråsatteeeeee ...Sj?Hörrni traderajunkies Jag har ett konto sen 11hundratalet som jag aldrig använt. Har en MASSA barnkläder som jag vill bli av med.. Sad but true Har svårt att göra mig av med dessa söta små kläder.. Men dom ligger jue bara o skräpar så..Anyway.. Hur gör man? Vad bör jag tänka på att nämna förutom strl.. MONA du som säljer. Ge mig lite tips nu
    Det beror  mycket på vilken stl du har ,skick  och märke .
    Är det vanliga märken så är det bättre med paket  modell större  eller litet mindre .
    Sätt inte för låga utrop på vanliga kläder ,är det något man vet är väldigt attraktivt så kan man sätta utrop 1 kr ,annars det minsta man vill sälja den för .
  • Rååsa Smurfen

glömde  bilden är viktigt okså  välj inte bort mini bild .Tänk okså på att plagget är strykt och upplagt fint ,är det paket  lägg plagg som matchar varandra

• Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-17 12:56:20 följande:
    Pls do Jag har funderat på den ett bra tag nu.  Vad är det för bok man får med? Ok!! Ska fixa med tradera ikväll. Har knäppt kort på klädesplaggen. Dock ej strykta. Vissa kläder har några år på sig. Men dom är inte slitna. Ser nästan ut som nya. Har en del hollänska plagg som vi fått. Ska tydligen vara fina märken.. Men.. Vadå paket Alltså, jag vet ju vad ett paket är men.. Kanske betyder nå annat på tradera
    boken är om hans liv  barndom plastic operationerna ,om diana  ,elizabeth ,hans välgörenhet, mm typ lite om allt .
    Paket på tradera några plagg tillsammans typ body + byxa  + tröja i matchande set, om de iinte är strykna kläder försök att platta till dem så mycket du kan ,annars blir ingen bra försäljning ,skrev märket i rubrik och stl ,färg 
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson