Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Nehe nu ska jag iaf gå och sova. När tråden vaknade till liv.
    Go natt

• mona83
    Brooke skrev 2009-08-08 23:54:09 följande:
    Jag tror du har nämt det här, eller om du finns på min msn.. (don't remember if i have you on my msn list)
    Jo det var nått om att karlarna tyckte det vart för mkt Mj hemma, då skrev jag ju att det var tur jag var ensam så kunde ingen klaga, eller nått liknande iaf.

Nepp har ingen av er på min msn
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-08 23:54:53 följande:
    Ska lägga mej jag oxå. Dock ska jag kolla på En riddares historia med Heath Ledger=) LOVE his accent and smile :P
    Den har jag. Heath Ledger snackade ni ju om förut men jag visste inte vem det var.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-09 00:02:14 följande:
    Ohh jädrar skit, jag kom på en sak som jag läste i aftonbladet den som följer med varje fre-lörd och om det är söndag.. Det står så här i artikeln(en liten sådan)"La Toya Tog 100 nya låtar:London: Bara timmar efter att Michael Jackson avlidit tog hans syster La Toya 100 ännu ej utgivna låtar med sig från hans hem. ENligt brittiska tidningen The Sun säger Michael Jacksons manager Frank DiLeo att advokaterna nu försöker få La Toya att ge tillbaka hårddisken med broderns musik."- VAD GÖR HON? Jag trodde hon var en bättre människa än så här. Nu har hon ju stulit från sin egna bror.. :O
    Jag länkade en sån men vet inte om nån läste den.

Jag tror inte hon har stulit dom jag tror att hon bara tagit hand om dom och lämnar över dom till rätt person.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-09 00:27:27 följande:
    Nej vi mådde inte heller så speciellt illa. Åt ni tabletter då? eller finns det flytande oxå?
    det finns flytande med, det var det vi spydde av när vi var mindre, tydligen. Tabeletterna smakar ju inget, eller man hinner inte känna nån smak
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 01:49:13 följande:

jag hänger bara typ i denna tråd och danska shopping tråden 
    Samma här och i en bf juli 07 tråd, men den verkar ha dött under sommaren :-/
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-09 10:59:17 följande:

God morgon ,trist när trådar dö  min shopping tråd har jag hängt i 2 år  så den är seglivad och jag hoppas den aldrig dö..
    Har häng i den där bf tråden sen jag var gravid
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-09 11:54:12 följande:
    du vet väl nu???
    Är det han som låtsas vara ridare?
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-09 11:55:18 följande:
    26 September är det tre månader sen denna tråd startades.
    Tänkte väl, är ju mer än 1 månad dit ju.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson