Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Brooke skrev 2009-08-08 23:31:30 följande:
    Vad är uvi??
    Urinvägsinfektion.
    Har man riktigt otur kan man bli steril av skiten
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-08 23:36:08 följande:
    Nej! Stackars...Har ingen aning ang pris. Hoppas apoteket har öppet imorrn..Mjo.. 4 månader.. Hon kissade. Vi fick in rutin. Kissa efter varje lur. Hon protesetra inte så.. Men sen blev de uppehåll. Tog upp de när hn va runt halvåret igen. Då bajsa hon t om. Sen uppehåll igen.. Så för kankse ett halvår sen bajsa hon på toan. Då blev hon livrädd. Det ploppade o eka i toalettstolen. Efter det blev hon skraj. Men nu så verkar det vara på G igen Puma har nyss fyllt två.
    Jodå apoteket har öppet, iaf apoteks shopen är öppen. fan vad träligt. Mamma har berättat att vi kräktes av mask medicien . Så det blir ju kul. Lika bra att ta Tobias med då.

Oj det var duktigt måste jag säga .
    Tobias vart "rumsren" en månad innan han fyllde 3 år.

Leah är oxå juli barn och 07a
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-08 22:57:22 följande:

fast hela bad filmen är ju i boxen
    Har hjälpt dig att få upp din Mj dvd lite i pris iaf.
    Vart överbjuden, men gillar att jävlas med folk. Så bjuder dom över mig så bjuder jag så dom får betala lite mer för den
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-08 23:41:55 följande:
    :( Det borde inte kosta så mkt.. typ 150 kr eller nått.. Du får åka till apoteket och kolla och köpa. Men är du säker på att det är mask hon har? Innan du åker till apoteket behöver du kolla det så du är jättesäker..
    Jag är 99.9% säker, var nåra vita mask liknade saker, 2 st. Tror inte att just maskmedel är så farligt att ge eftersom det är receptfritt
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-08 23:42:51 följande:
    Ja Ville var oxo rumsren ca 2 månader innan han skulle fylla tre. Nappdri oxo. Mkt mkt skönt   Vilket datum fyller Leah?
    Tobias slutade med nappen i samma veva.
    Han bet sönder dom en efter en så kastade dom vart efter. Tobias fick gå och slänga sista nappen själv så han såg att den inte fanns längre. På kvällen frågade han lite efter den, nöjde sig med svaret att den var ju trasig så den vart du tvungen att kasta. Gick mkt lättare än jag trott

Hon fyller den 10de
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-08 23:46:50 följande:
    nej det är det inte men det är ju inge kul att utsätta sitt barn för något sen visar det sig vara nått annat.. :(Du kanske skulle maska av hela familjen. För det kan ju spridas, när vi hade mask i familjen så fick vi alla käka tabletter mot mask. Lika många som man väger. Om man väger 55 så får man äta 5 st.
    Jag jag funderar faktikst på det. Blir ju bara jag och barnen
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-08 23:47:56 följande:
    aha,, borde ju jag veta.. Har haft det flera gånger, tillochmed legat inne för det.(3 veckors tid, för 9 år sen, 10 i januari)
    Mm... har haft det jag med, 1 gång för länge sen.
    Känns så tråkigt att hon redan haft det
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-08 23:49:03 följande:
    bara du och barnen? Jag har för mig att du är gift :O
    Nepp jag är så singel som det går att bli.
    Kastade ut pappan för ca 2.5 år sedan. Var i 3dje månaden när han rök . Sen dess har vi levt ensam och tror vi lär få göra det i fortsättningen med.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-08 23:46:50 följande:
    nej det är det inte men det är ju inge kul att utsätta sitt barn för något sen visar det sig vara nått annat..
    Nej det är inget kul alls.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-08 23:51:13 följande:
    Oj sorry, det har du ju talat om..
    Har jag ?
    kommer jag inte ens ihåg
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson