• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Japp det är den

4familjen skrev 2009-07-19 00:06:45 följande:
    är du säker på att det är den filmen dom visar då? avskyr verkligen att se halva filmer, märkte ju inte att den strulat fören jag sett halva *suck*
  • Längtan efter dig
    4familjen skrev 2009-07-19 00:22:07 följande:
    ja ledsen kan man lugnt säga, jag har iaf haft turen att träffa MJ för många år sedan... har tyckt så synd om allt han fått utstå, han befinner sig på en bättre plats nu iaf kan man ju trösta sig med, även fast vi gärna hade velat ha han kvar här...
    Nej, allt han fått utstå går inte att föreställa sig. Vilket tungt ok han har fått bära på sina axlar. Är så ledsen för det. Önskar att jag kunnat mildra smärtan... Men jag får trösta mig med att han är på en bättre plats nu, fri från allt lidande. Men oj, så tungt det känns...

Försöker att vara glad, för jag tror säkert att han hade velat det... men ibland är det svårt att le genom tårarna. Lyckos dig som har fått träffa honom! Var det längesedan?
  • 4familjen
    Längtan efter dig skrev 2009-07-19 00:26:37 följande:
    Nej, allt han fått utstå går inte att föreställa sig. Vilket tungt ok han har fått bära på sina axlar. Är så ledsen för det. Önskar att jag kunnat mildra smärtan... Men jag får trösta mig med att han är på en bättre plats nu, fri från allt lidande. Men oj, så tungt det känns... Försöker att vara glad, för jag tror säkert att han hade velat det... men ibland är det svårt att le genom tårarna. Lyckos dig som har fått träffa honom! Var det längesedan?
    hmm, får se... 99 var det om jag inte minns fel... eller var det 00? ja ganska många år sedan med andra ord... har varit på 3 konsärer med han också =) *drömmer mig tillbaka*... mina mj bilder/skivor/filmer ligger tryggt undanstoppade fram tills den dagen mina barn är stora nog att förstå sig på BRA musik
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 00:29:52 följande:

*snyft* Skulle just nu vilja ha MJ här så han kunde massera och lindra min smärta.. både axlar och rygg och mage..
  • Längtan efter dig
    4familjen skrev 2009-07-19 00:30:33 följande:
    hmm, får se... 99 var det om jag inte minns fel... eller var det 00? ja ganska många år sedan med andra ord... har varit på 3 konsärer med han också =) *drömmer mig tillbaka*... mina mj bilder/skivor/filmer ligger tryggt undanstoppade fram tills den dagen mina barn är stora nog att förstå sig på BRA musik
    Herrejösses, härligt! Önskar att jag hade varit på åtminstone en. Men jag får väl gå på konsert med honom i drömmens land samt kika på DVD, haha!

Hans konserter måste ha varit något utöver det vanliga. Tycker att det är en otrolig upplevelse bara att se på TV/DVD. Kan inte föreställa mig hur det skulle vara att faktiskt vara där Träffade du honom i samband med en konsert?
  • Längtan efter dig

4familjen:

Finns mycket dålig musik i dagsläget, tycker du gör rätt att låta dina barn lyssna på musik med klass, hehe Det ska jag också göra den dagen jag själv får barn.

• 4familjen
    Längtan efter dig skrev 2009-07-19 00:33:19 följande:
    Herrejösses, härligt! Önskar att jag hade varit på åtminstone en. Men jag får väl gå på konsert med honom i drömmens land samt kika på DVD, haha! Hans konserter måste ha varit något utöver det vanliga. Tycker att det är en otrolig upplevelse bara att se på TV/DVD. Kan inte föreställa mig hur det skulle vara att faktiskt vara där Träffade du honom i samband med en konsert?
    japp, i samband med konsär, (fördel med att ha vänner som jobbar inom musiken).
    hans autograf hängde läääänge på väggen hemma, inglasad och allt *hehe*

nej nu måste jag hoppa i säng, ska upp tidigt... ha det bra allesammans!
  • 4familjen
    Bevabus skrev 2009-07-19 00:23:39 följande:
    Japp det är den
    toppen, då ska jag påminna mig själv typ tusen ggr att det är den 31:e =) *tack för infon*
  • Längtan efter dig
    4familjen skrev 2009-07-19 00:36:48 följande:
    japp, i samband med konsär, (fördel med att ha vänner som jobbar inom musiken).hans autograf hängde läääänge på väggen hemma, inglasad och allt *hehe*nej nu måste jag hoppa i säng, ska upp tidigt... ha det bra allesammans!
    Åh, inte dumt

Ha det bra du med
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson