• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 00:39:22 följande:

Tror han är bra på att massera, älskar att titta på hans händer :O
    Ja, de ser väldigt mjuka och "känsliga" ut, vet inte riktigt hur jag ska beskriva... men jag gillar hans händer, de är fina precis som resten av honom
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-07-19 00:40:46 följande:
    Ja, de ser väldigt mjuka och "känsliga" ut, vet inte riktigt hur jag ska beskriva... men jag gillar hans händer, de är fina precis som resten av honom
    Ja jag vet :O Älskar hela han.. (Det jag har sett av honom ) {#lang_emotions_laughing} {#lang_emotions_innocent}
    Men älskar hans händer och kropp. ARMARNA i In the closet. MUMS hela han mums Jammie
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 00:44:29 följande:

Ja jag vet :O Älskar hela han.. (Det jag har sett av honom )  Men älskar hans händer och kropp. ARMARNA i In the closet. MUMS hela han mums Jammie
    Oh hans ögon... skulle inte kunna slita blicken från dem om jag hade fått träffa honom. Han skulle tro att jag vore helt knäpp
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 00:47:52 följande:

samma här, jag skulle ju bara sitta och stirra och njuta :O Han skulle ju få säga åt mig eller sätta ögonbindel på mig :O
    Haha!

Skulle nog falla i hypnos Fullständigt drunkna i dem. Älskar stora, mörka ögon... det är så vackert!
  • Längtan efter dig
    Haha! Skulle nog falla i hypnos Fullständigt drunkna i dem. Älskar stora, mörka ögon... det är så vackert!
    Särskilt hans... de är så uttrycksfulla. Tycker man kan se att han är en gammal själ.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson