• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 00:52:26 följande:

Ja eller hur :P hehe
    Det är nog det första jag faller för hos en man... Ögonen. De säger så mycket.
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 00:53:30 följande:

Nu ska jag gå å sova, och innan jag ska göra det så ska jag skriva ut en bild på MJ så jag har något fint att vakna till =)
    Hehe Sov gott! Jag ska försöka sova snart själv.
  • Längtan efter dig

Sandra Örebro skrev 2009-07-19 00:59:17 följande:

Ja =) Ja sov så gott du oxå.. hörs en sväng i morrn =)
    Det gör vi Godnatt!
  • Lucille

Nu har jag läst från sidan 620. ^^ Vilken jävla tid det tog. Ska svara lite snabbt på div saker och sen är det bums i säng.

Misaki,
    Jag vann den på auktion på tradera. Tyvärr ingen tävlingsvinst. :)

SandraÖ, det fanns en tavla där i färg. Den var väldigt lik min, fast i färg. Sök Michael Jackson photoframe canvas på tradera.
    Boken var väll den där 'Dancing the dream', tror jag. Den jag bokade på cdon alltså.
    Wall44-tavlorna har jag ju länktat massa gånger, kostar ju fortfarande nästan 600kr. Ser ingen skilnad.

BooBoo, snälla, se slutet på filmen. Snälla. Det är ett jättefint slut.
    Jadå, du stavade namnet rätt. :) Ahhhh, Michael och Tina!! De borde ha gjort en duett ihop. Tack!

Eisa, tror det där mediet skrev en bok med en massa förutsägelser, och den enda om MJ som blev sann är den om hans död. De 'glömmer' rätt lägligt bort att nämna allt annat han haft fel på. ;) Sammanträffande tror jag. Annars tror jag att folk Kan veta sånt, men ett riktigt bra medium går inte ut och pratar om det, och de avslöjer aldrig en persons död. Han hade även fel på dödsorsaken (han sa att något skulle bli fel med hans lungor). 

Övrigt:

Ladda ner denna (klicka på Download this file, inte videon) http://www.zshare.net/audio/628489218b5b59bd/ , men skynda er innan den blir förbrukad. Det är Heal the world, fast med ett speciellt meddelande från MJ. :)

Man hittar mycket bra på http://twitter.com/MJJNews

Haha, Eternalmoonwalk var ju helt genialt och det är svårt att sluta kolla.

Varför tycker ni att barnen ska få vara hos Janet? Michael ville ju att de skulle vara hos Kathrine...

♥Knyttet BF 2/2/2010! ♥
  • Rååsa Smurfen
    Rååsa Smurfen skrev 2009-07-19 02:19:00 följande:
    jag hittade den super bra sida ,där man regga sig helt gratis och de har ca 1000 låtar med michael jackson super bra kvalitet på ljud ,du lyssnar på dem där direkt utan att ladda nerwww.deezer.com/#music/result/all/michael%20jackson
    49 st album med honom
  • Längtan efter dig
    AllieF skrev 2009-07-19 01:32:09 följande:
    Nu har jag läst från sidan 620. ^^ Vilken jävla tid det tog. Ska svara lite snabbt på div saker och sen är det bums i säng.
    Misaki,Jag vann den på auktion på tradera. Tyvärr ingen tävlingsvinst. :)
    SandraÖ, det fanns en tavla där i färg. Den var väldigt lik min, fast i färg. Sök Michael Jackson photoframe canvas på tradera. Boken var väll den där 'Dancing the dream', tror jag. Den jag bokade på cdon alltså.Wall44-tavlorna har jag ju länktat massa gånger, kostar ju fortfarande nästan 600kr. Ser ingen skilnad.
    BooBoo, snälla, se slutet på filmen. Snälla. Det är ett jättefint slut.Jadå, du stavade namnet rätt. :) Ahhhh, Michael och Tina!! De borde ha gjort en duett ihop. Tack!
    Eisa, tror det där mediet skrev en bok med en massa förutsägelser, och den enda om MJ som blev sann är den om hans död. De 'glömmer' rätt lägligt bort att nämna allt annat han haft fel på. ;) Sammanträffande tror jag. Annars tror jag att folk Kan veta sånt, men ett riktigt bra medium går inte ut och pratar om det, och de avslöjer aldrig en persons död. Han hade även fel på dödsorsaken (han sa att något skulle bli fel med hans lungor). 
    Övrigt:
    Ladda ner denna (klicka på Download this file, inte videon) www.zshare.net/audio/628489218b5b59bd/ , men skynda er innan den blir förbrukad. Det är Heal the world, fast med ett speciellt meddelande från MJ. :)
    Man hittar mycket bra på twitter.com/MJJNews
    Haha, Eternalmoonwalk var ju helt genialt och det är svårt att sluta kolla. Varför tycker ni att barnen ska få vara hos Janet? Michael ville ju att de skulle vara hos Kathrine...
    Fint meddelande Mycket tänkvärt.
  • Grönsiska
    BooBoo skrev 2009-07-18 22:38:19 följande:
    Då ska du se min karl. Skäggo
    Oops, har ju inte sett han förstås , han är säkert jättesnygg!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson