• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • nomina

ha ha så idiotisk ja lät nu...eller som en karl om inte annat, ganska snart, de kan va allt mellan 1 min- 1 vecka ;)

• Bevabus

Var har du hört det? Alltså, att alla låtar har en innebörd.

Jag tror många av hans låtar kom ifrån drömmar och fantasier han hade. Sen ibland kom de ifrån hjärtat och verkligheten.

Brooke skrev 2009-07-31 23:24:52 följande:
    Asså låten She's out of my life, har jag funderat på vem det handlar om.Alla hans låtar har ju en innebörd. Men vad handlar denna låt om, eller snarare om VEM!?!
  • Bevabus

Men sluta böla, det betyder ju att konserten börjar snart hihi

(Okej att jag har sett den 100 gånger redan, men det skadar inte att se den igen)

mona83 skrev 2009-07-31 23:25:02 följande:
    åh nej nu är filmen snart slut
  • nomina
    Brooke skrev 2009-07-31 23:24:52 följande:
    Asså låten She's out of my life, har jag funderat på vem det handlar om.Alla hans låtar har ju en innebörd. Men vad handlar denna låt om, eller snarare om VEM!?!
    har ja oxå funderat på, den är otroligt vacker o han sjunger den med sån smärta...
  • nomina
    mona83 skrev 2009-07-31 23:25:02 följande:
    åh nej nu är filmen snart slut
    snart dags för konsert istället, ännu bättre! :)
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson