• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Bevabus

Jo det gjorde han, men jag vet inte om flygrädslan försvann när han blev äldre sen

Brooke skrev 2009-07-31 22:43:32 följande:
    Han flög väl aldrig i sitt liv senare? Som vuxen? Men joo de måste han ju ha gjort eftersom han åkte ju till Japan och Sverige. SÅ de måste väl vara att han fick bort sin flygrädsla eller? Nu måste ju Jermaine Jr vara på tv.. eller?
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-07-31 22:46:12 följande:
    Yes jag lyssnar mkt. Eftersom jag behöver lära mig engelska :P HAHA
    hahaha!!!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig
    Han flög väl aldrig i sitt liv senare? Som vuxen? Men joo de måste han ju ha gjort eftersom han åkte ju till Japan och Sverige. SÅ de måste väl vara att han fick bort sin flygrädsla eller? Nu måste ju Jermaine Jr vara på tv.. eller?
    Tror nog inte att han paddlade över Atlanten iaf
  • mona83
    Han kanske skaffade nån lycko amulett som gjorde att hjan vågade flyga?

Fick ju Ritchie Valens, han var riktigt rädd att flyga tills han fick den. Sen flög han utan problem. Nån sorts lycka måste den ha haft för när den gick sönder störtade planet och 3 av dom största rock stjärnorna dog. Samma plan var ju Buddy Holly.
  • KikiBoo
    Rååsa smurfen
    NU äntligen står det som du snacka om längst ner. Shipping information.
    Men.. Delivery 29.e {#lang_emotions_undecided} 
    Har du fått din bag?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Tito och Jermaine. Sen vet jag inte om någon mera har gift sig utan att det har nämnts i filmen.

Brooke skrev 2009-07-31 22:45:47 följande:
    Men hallå hur många har gift sig nu av barnen?? Säg deras namn..
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson