• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • nomina

måste oxå gå till sängs efter filmen... upp o jobba imorron... köra bil i tre timmar så krävs de lite sömn, men har man bra musik så håller man sig lite piggare! ;)

• mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 23:35:30 följande:
    EH är det där Michael Jackson som dansar? OMG han rör sig riktigt snyggt. Och sjunger precis som Michael.. *asg*
    Måste det väl vara. Så bra som han ser ut
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 23:36:02 följande:
    Kan du inte spela in den då? Eller varför inte köpa dvdn?
    Jag tänkte köpa dvdn. När man får påfylling i kassan igen
  • Brooke
    mona83 skrev 2009-07-31 23:36:55 följande:
    Måste det väl vara. Så bra som han ser ut
    Det är inte Michael det är ju han som spelar Michael Jackson. De har nog en Playback för att de ska låta som Michael efersom de handlar om Michael Jackson, Michael såg väl inte ut sådär som han gör nu när han dansar/sjunger Billie jean? eller?? Nej de där är inte Michael himself. Det är han som spelar michael
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 23:38:18 följande:
    Det är inte Michael det är ju han som spelar Michael Jackson. De har nog en Playback för att de ska låta som Michael efersom de handlar om Michael Jackson, Michael såg väl inte ut sådär som han gör nu när han dansar/sjunger Billie jean? eller?? Nej de där är inte Michael himself. Det är han som spelar michael
    Oavsett så var skådespelaren snygg där. Honom kan jag gifta mig med så kräver jag att han ser ut som i filmen
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson