• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 23:15:36 följande:
    Men det borde inte vara Neverland eftersom Michael skapade det 88 eller han köpte det då, men de va väl han som skapade Neverland från grunden? Och han köpte det 88
    Men fanns ju giraffer och så kelade han ju med lejonet. Kan dom inte vara framme vid 88 nu då?
    Åren går ju så fort
  • Bevabus

Jag säger bara att det inte är heeelt omöjligt att vi nånsin kommer få reda på det

Brooke skrev 2009-07-31 23:07:27 följande:
    Och varför skulle dem berätta en sån sak? De lär ju inte få frågan "Du btw var Michael så flygrädd som det anses i Jacksons: An American Dream"
  • Brooke
    Brooke skrev 2009-07-31 23:18:52 följande:
    Asså jag har sökt på Polio som Katherine Jackson har, men jag kan inte hitta exakt vad det är eller vad det beror på. Äre nån som kan berätta vad det är??
    "Viruset kan ta sig ut i blodomloppet och in i centrala nervsystemet, därigenom orsakande förlamning genom att infektera de delar i ryggmärgen som är involverade i kontroll av viljestyrd muskulatur. Inkubationstiden är ca 10 dagar för initiala symtom, men uppemot 90 % smittade erfar inga symtom. Personer som haft polio i barndomen kan i vuxen ålder utveckla så kallade Postpoliosyndrom."
    Nu hitta men, om man blir förlamad hur kan Katherine då gå?
  • Bevabus

Du menar juckandet som någon snackade om för flera hundra sidor sedan hahahahaha gud va jag skrattade åt den där beskrivningen av ljuden han gör!!!

Brooke skrev 2009-07-31 23:08:31 följande:
    Asså Michael har alltså alltid gjort dessa små läten i låtarna, som han gör som man hör ibland. Vet inte hur jag sak förklara för att ni ska förstå
  • mona83
    Brooke skrev 2009-07-31 23:21:41 följande:
    Hum, nää jag har för mig att de visar att Michael säger att han ska köra solo. Men de kanske är vid 88 eller längre fram? NÅGON SOM VET?
    Just den här delen har jag inte sett
  • Bevabus

ja det var ju det som var så kul med den beskrivningen men jag minns inte vem som sa det...

Brooke skrev 2009-07-31 23:22:24 följande:
    Juckande vet jag inte att han gör, för dä gör han ju med kroppen inte med rösten "asg"
  • nomina
    Brooke skrev 2009-07-31 23:21:41 följande:
    Hum, nää jag har för mig att de visar att Michael säger att han ska köra solo. Men de kanske är vid 88 eller längre fram? NÅGON SOM VET?
    Tror de e ganska snart som han sitter nere i studion...!
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson