• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-01 02:42:57 följande:
    Han körde Dangerous turnén även under 1993 så det kan ha varit då han ställde in den Rååsa Smurfen skrev 2009-08-01 02:37:30 följande:
    ja så måste det vara {#lang_emotions_smile} men körde han den året innan okså ? likadan turne ?
  • Bevabus

Men du...såhär måste det ju vara...
    Den här konserten var 1 Oktober så han kanske körde första halvan av turnén under hösten 1992 och sen fortsatte under våren 1993?
    Står det i boken vilken månad/datum det var han blev anklagad?

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-01 02:47:02 följande:

ja så måste det vara  men körde han den året innan okså ? likadan turne ?
  • Bevabus

Märkte just en rolig detalj kameramannen som låg ner på scenen nyss vickade foten i takt med musiken haha, såg lite kul ut

• Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-08-01 02:46:52 följande:
    sitter här o asgarvar just nu jag har inget ljud på tv:n när jag kollar så Michale såg hur kul som helst ut när han avslutade den senaste låten, vickade på huvudet som en nickedocka och studsade runt som en jag vet inte vad hahahahahaDen tysta versionen av konserten är mkt roligare än den med ljud
    Kan tänka mig det
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-01 02:50:30 följande:
    Men du...såhär måste det ju vara...Den här konserten var 1 Oktober så han kanske körde första halvan av turnén under hösten 1992 och sen fortsatte under våren 1993?Står det i boken vilken månad/datum det var han blev anklagad?Rååsa Smurfen skrev 2009-08-01 02:47:02 följande:
    ja det gör det men jag minns inte , jag minns typ hela boken men inte årtal {#lang_emotions_smile}ska kika på det sen ,men nu ligger min lilla dotter i famnen och jag vill inte lämna tv just nu {#lang_emotions_laughing}
  • Längtan efter dig
    Bevabus skrev 2009-08-01 02:52:01 följande:
    Märkte just en rolig detalj kameramannen som låg ner på scenen nyss vickade foten i takt med musiken haha, såg lite kul ut
    Hahaha, det tänkte jag inte på Vad roligt :p
  • Bevabus

oki det är förståeligt!
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-01 02:53:39 följande:

ja det gör det men jag minns inte , jag minns typ hela boken men inte årtal ska kika på det sen ,men nu ligger min lilla dotter i famnen och jag vill inte lämna tv just nu
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson