• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Lucille

Imorgon får jag DVDn 'Michael Jackson- Never surrender' och ska väll även få 'Michael Jackson: A life" vid något tillfälle. Ska bli spännande.

Nu måste jag skaffa någon Fred Astair-film också. :D

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • Rååsa Smurfen
    Längtan efter dig skrev 2009-08-01 00:17:34 följande:
    Jag lär nog stanna uppe till efter konserten Är det verkln ingen som läst/hört talas om Michael Jackson Conspiracy? Är sååå nyfiken, vill veta om den är bra/värd att köpa!
    hallå har skrivet 2 gånger till dig om boken
    Den handlar om rättergången och medias sätt att följa och förvränga  verkligheten ,författaren var med på rättegången och gillade inte Michael alls och var övertygad om att han ,var skyldig ,tills hon hörde vittnes målen från de som anklagade han ,då förändrades hennes åsikt .
    Jag har nyss köpt boken men inte läst ännu ,utan hört henne och Michaels försvars advokat pratar  om detta .
  • Längtan efter dig

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-01 00:21:24 följande:

hallå har skrivet 2 gånger till dig om boken Den handlar om rättergången och medias sätt att följa och förvränga  verkligheten ,författaren var med på rättegången och gillade inte Michael alls och var övertygad om att han ,var skyldig ,tills hon hörde vittnes målen från de som anklagade han ,då förändrades hennes åsikt .Jag har nyss köpt boken men inte läst ännu ,utan hört henne och Michaels försvars advokat pratar  om detta .
    Haha jag är blind! Sorry
  • Lucille
    Brooke skrev 2009-08-01 00:21:21 följande:
    får du post på lördagar??
    Ursäkta, måndag. ^^
    ♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson