• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Rååsa Smurfen
    Bevabus skrev 2009-08-01 03:23:36 följande:
    Hm...gjorde han TVÅ Dangerous turnéer då :SRååsa Smurfen skrev 2009-08-01 03:16:07 följande:
    hallå är du vaken här är turne listan

Dangerous World Tour var Michael Jacksons andra soloturné

Turnén började i juni 1992 i München med en utsåld konsert på Olympia Stadium. Låtlistan för turnén bestod av 18 nummer med 4 låtar från det nya albumet Dangerous. Andra delen av turnén påbörjades i augusti 1993 i Bangkok, Thailand med två utsålda konserter på National Stadium.

Michael sköts i början av varje konsert upp på scenen med hjälp av en sorts katapult (Toaster) och lämnade i slutet av varje konsert scenen flygande över publiken med en jetpack på ryggen.

Den 30 december 1992 under en konsert i Tokyo, Japan gjorde Slash ett gästspel under låten Black or white. Han medverkade också på scen under nyårskonserten dagen efter.

Turnén avslutades i förtid i Mexico City med 5 utsålda konserter. Anledningen till att turnén avslutades i förtid var medicinska problem och pedofilanklagelser

Med Dangerous Tour slog Michael Jackson sitt eget rekord från Bad Tour, Dangerous Tour var världens största turné ända fram till 1997 då Michael slog sitt eget rekord igen med HIStory tour

I juli 1992 kom Dangerous Tour till Sverige där två konserter spelades på Stockholms stadion i Stockholm.

• mona83
    Bevabus skrev 2009-08-01 00:11:10 följande:
    *morr* dumma ungar hihi näerå, din plikt som förälder kallar ju hoppas nån annan sitter kvar då
    Ne dom sover aldrig när man vill det
  • L jung

jisses tjejer, ni var uppe till kl.4 i morse???

Då sover ni nog länge idag...hehe 

♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ R.I.P Michael Jackson ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • Rååsa Smurfen
    L jung skrev 2009-08-01 09:06:49 följande:
    jisses tjejer, ni var uppe till kl.4 i morse??? Då sover ni nog länge idag...hehe 
    ja fick sova några timmar i allafall till lill tjejen väckte mig
  • JeckaH

Såg Jacksons-filmen igår och tyckte att den var bra. Jermaine har ju varit med och skapat .

Sen gick jag in på Youtube och kollade på fortsättnings filmen - Man in the mirror - the Michael Jackson story som VH1 gjorde en gång i tiden. Men fy vad kass den var! Har nog aldrig sett sämre skådespeleri i mitt liv. Det blev nästan komiskt på något sätt... Men budskapet tyckte jag om, det var en fin storyline om MJ faktiskt som gick i riktningen att han var oskyldig.
    Om ni står ut med urdåligt skådespeleri och regi... gå in här och titta:

• Rååsa Smurfen
    JeckaH skrev 2009-08-01 11:40:31 följande:
    Såg Jacksons-filmen igår och tyckte att den var bra. Jermaine har ju varit med och skapat .Sen gick jag in på Youtube och kollade på fortsättnings filmen - Man in the mirror - the Michael Jackson story som VH1 gjorde en gång i tiden. Men fy vad kass den var! Har nog aldrig sett sämre skådespeleri i mitt liv. Det blev nästan komiskt på något sätt... Men budskapet tyckte jag om, det var en fin storyline om MJ faktiskt som gick i riktningen att han var oskyldig. Om ni står ut med urdåligt skådespeleri och regi... gå in här och titta:
    " target="_blank">

jag såg den american idol (hette den så ? ) Den som började vid 22 tiden ,tyckte michael verkade så   melankolisk  där under hela filmen ,jag upplevde honom så glad och positiv   på klippen från youtube i allafall under trillher tiden
  • JeckaH

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-01 11:57:23 följande:

jag såg den american idol (hette den så ? ) Den som började vid 22 tiden ,tyckte michael verkade så   melankolisk  där under hela filmen ,jag upplevde honom så glad och positiv   på klippen från youtube i allafall under trillher tiden
    Du menar Jacksons-filmen, den som gick på tv4+ igår? Den är bra tycker jag. Visst verkar han lite inåtvänd, men så kanske det var... Jermaine borde ju veta.

Men sen gick jag in på den där youtubefilmen och kollade. Det var den som var dåligt gjord.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson