• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • Brooke
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-01 01:22:55 följande:
    sa fel innan jag har inte boken mannen bakom masken ,har läst en recention om den att den inte alls var bra ,att den var väldigt negativ im michael och att han som har skrivet den bara är en vädigt bitter före detta anställd , hon som skrev resentionen ville inte läsa klart den utan kastade den i papperskorgen.
    oki ja vi får se. Tänker inte kasta något i papperskorgen. men nu måste jag sova. Ha de bäst Puss och KRAM
  • Längtan efter dig

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-01 01:23:51 följande:

Åh nu är Michael här i mitt vardags rum
    I mitt med!

Och söt rumpa har han också!
  • Brooke
    Längtan efter dig skrev 2009-08-01 01:25:43 följande:
    I mitt med! Och söt rumpa har han också!
    Lustigt känner Michaels närvaro oxå :/ Har känt en parfym jag känt förut. Känner mej så fruktansvärt trygg! Tror han va här i morse, kunde inte andas så vidare värst bra eftersom jag va så täppt i näsan. Så lugna han ner mig. Klockan va väl runt 4 på morgonen =)
  • guild
    L jung skrev 2009-08-01 00:25:59 följande:
    nu har jag beställt boken!!(tänker låna ut den till syrran 'guild' efter jag läst den också)
    gullig du är
    (¯`♥ Trött på hyckleri och orättvisor(¯`♥
  • Rååsa Smurfen
    Längtan efter dig skrev 2009-08-01 01:43:47 följande:
    Älskar iofs alla låtar
    ja det är ju så   hans konserter är så underbara är som att gå på teater  ge en stor upplevelse  inte så som de flesta andra
  • Rååsa Smurfen

åh vad jag längtar efter min box med michael  var ju dvd skivor från alla ställen under turnen typ 31 skivor ,gissa vad jag kommer kollla på varje kväll ..

• Rååsa Smurfen

jag har bärbar dator ,därför sitter jag här och skriver samtidig som jag sitter i soffan och njuter av Michael  

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson