Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Brooke skrev 2009-08-17 23:08:40 följande:
    hitta det dock inte :/
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-17 23:17:46 följande:
    sandra-omsandrasliv.blogspot.com/Checka min blogg.. Dagens inlägg =) Står MASSOR om Paris, Blanket, Prince, Michael. Är lite bilder. En bild som är jätterolig på Blanket och Prince dem gör lite miner =)
    Åh fint skrivet
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-17 23:22:44 följande:
    Asså jag blir så trött på tidningarna att dem skriver citattecken "" Vid Blankets namn. så här, "Blanket" 7 år. VARFÖR? Det är ju för sjutton hans namn.
    Hans smeknamn egentligen. Men ja, jag förstår dig.
    Så gullig historia egentligen hur han fick sitt smeknamn, Mj tänkte på en mjuk filt när han fick det smeknamnet. Blanket - filt på eng
  • mona83

Ikväll ska det tittas på moonwalker, fick se 20 min innan ungarna skrek ÄTTTTTA . Men den verkar ruskigt bra på dom min jag hann se iaf

Å jag behöver inte ens ha min dvd dosa för att kunna få svensk text, dom få rader som har snanckats i filmen var textad med svensk text

• mona83
    Brooke skrev 2009-08-18 15:54:37 följande:
    hehe vikken tur.. Du vet väl att du kan se på dvd på datorn oxå?
    Jo jag vet men bildskärmen är inte tillräckligt stor tycker jag .
    Köpte den största Acer laptopen jag kunde hitta på onoff, tror det är 17 tums skärm, större än min lilla tv jag hade när jag bodde hemma iaf
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-18 15:59:56 följande:
    Kommer ni ihåg när MJ var med i Simpsons
    Har han varit med i simpson?
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-18 16:32:51 följande:

jag älskar den ,kan titta på den hur mycket som helst ,men är så fokuserad på Micharl i den så filmen i sig vet  jag inte så mycket
    Riktigt het i, Bad kläderna? När han blir jagad av fans.
    Sen hann jag inte se mer...
  • mona83

Fick hem The Wiz idag . Men fattar inbte ett ord av vad som står på baksidan, tyska. Som tur är gick det att välja engelskt tal iaf

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson