Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Vilken tur att ni inte skrivit så mkt. Ska kika igenom länkarna när ungarna slocknat

• mona83

Såg Moonwalker igår.
    Tänkte på den där långa filmen med smooth criminal, var det en lång musikvideo eller bara en film?
    Tänkte eftersom han ju har gjort en längre till tex Bad.

• mona83
    Brooke skrev 2009-08-19 19:50:29 följande:
    Det var nog en kortfilm.. Om jag inte minns fel, han har ju gjort det till Thriller oxå.
    Jo det vet jag, har sett den. Riktigt bra .
    Bad har ju oxå en kortfilm liksom Ghost.
  • mona83

På Bones var den en som av nån anledning betättade att han hade en Mj handske, vet inte vart det kom in riktigt i bilden. Han satt och undersökte ett lik och kollade på nån gammal high school inspelning.

Inte för att nån bryr sig, men det lät lite kul när han sa det

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-19 20:07:31 följande:
     Och The way u make me feel är en koooooort film Men alltså.. Smooth Criminal är väl själva Moonwalkerfilmen? När Han kommer ut från skivaffärn till det att han går ut på scen o sjunger Come togheter. Så har alltid jag trott sen liten.. Sen är smooth crimianl låten .. öhm.. Låten till filmen .. kankse Alla de gånger jag sett Smooth Criminal videon så börjar den med att han kommer in på puben.. Dom visar ju inte HELA filmen. Ghost har ju oxo en egen musikvideo.. Thriller, Bad, (The wat you make me feel) Är ju lagom långa, hehe!! Äh! Nu vart det svamligt..
    Ja Smooth Criminal var ganska lång, var den runt 1 timme?

Ja det där med puben har jag oxå alltid sett, visste inte att den var mkt längre än så.
  • mona83

Come togheter kom jag på att jag hört förut, men kommer inte ihåg när. Visste inte heller att det var hans låt.

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-19 20:18:28 följande:
    Det är de inte. Det är Beatels..
    Åh då är det med dom jag har hört den, tyckte väl att den var bekant.
  • mona83
    Brooke skrev 2009-08-19 20:18:14 följande:
    Vill ni att jag ska ta kort på affischen som jag fick idag och idolkorten?
    Japp
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-19 20:20:51 följande:
    MJ köpte ju rätten till en jävla massa beatelslåtar
    Jo det har jag läst nåntanns

Men shit, Vem betalar över 1000 spänn för moonwalk på eng?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-19 20:28:12 följande:
    Not me
    Inte jag heller, det var dyrt för den när den blir mkt billigare att köpa från cdon.
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson