• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-08-03 13:30:39 följande:
    Jo, men var det medvetet slarv? Mest det jag sitter o tänker på. Han kanske inte ville berätta för någon att han hade gett MJ den där medicinen eftersom att det bröt emot en regel. Och han tänkte kanske "Jag sover nu när MJ sover. Han lär inte vakna på ett tag". Men så vaknade MJ och bad assistenten om något mera och assistenten var dum nog att inte rådfråga läkaren. Undrar om assistenten hade rätten att MJ mediciner eller inte...Ja det är många frågor nu..
    Men då borde han inte ha gett det eller inte haft en assistent med sig. Då borde han ha varit helt själv. Ne nått stämmer inte.... Verkar så konstigt.....
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-03 12:57:11 följande:
    Men oooh!!!  Private homevideos så är det textat på kinesiska. Och MJs munrörelser hänger inte med när han pratar.Satte sen på en annan dokumentär. Berättaren pratar på kinesiska. Jag fattar ju INGENTING!!! Det stod ju ingenting om att det var på kinesiska. Språk: ENGELSKA!! Ingen bok idag heller...
    men du kan välja språk och ta bort textning
  • beadis
    mona83 skrev 2009-08-03 13:07:56 följande:
    Jag hoppas det. Men jag kan verkligen inte fatta att läkaren gick och la sig och sov när han visste att han gett MJ demerol, var det va?, borde han inte ha hållt lite mera koll på honom då. Stod ju nått om att dom var tvungna att vara uppkopplade med EKG när man fått det.
    ja, det är man ju på sjukhuset, BLIR SÅ FÖRBANNAD, vilken idiot!!
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-03 14:04:12 följande:
    Jaa!!Har kollat igenom nästan alla lite snabbt nu. Filmerna, Moonwalker o Captain Eo så är det ingen text, vare sig på eng eller kina. BRA!! Konserterna är det inte textat. BRA!!Cd skivan The ultimate collection så funkar den inte på cdspelaren eller i bilen. Bara om man kör den via dvdn. SURT!!Private homemovies och rise and decline så är det kinesiska plus textat. Tack o lov så har dom inte dubbat MJ The 30th anniversity så var det på eng och ingenting annat. SUPERBRA!Men som på konserterna så kommer man inte till nån meny där man kan välja. Det är bara trycka på Play.Live in Bucharest som jag har sen tidigare så kommer man ju till en meny. Tycker det borde vara likadant på dessa oxo.. Har visserligen bara kollat lite snabbt på två konserter..Danmark konseret t ex .. Börjar din som min att han kommer in på scen med ett glas juice? Så brukar han ju inte göra entre
    ja den börja så hos mig okså
  • beadis
    mona83 skrev 2009-08-03 13:25:38 följande:
    Känns som slarv i från läkarens sida om han inte informerade assistenten om saker och ting för läkaren måste ju veta att dessa läkemedel inte funkar så bra ihop.
    det var inget slarv, han visste PRECIS vad han gjorde, men säkert undanhöll han det från assistenten
  • mona83
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-03 14:18:59 följande:
    det var inget slarv, han visste PRECIS vad han gjorde, men säkert undanhöll han det från assistenten
    Ja det var det jag menade, För berättar man inte och informerar så är det jäkligt slarvig och ansvarslöst. Han har svurit en ed att rädda liv inte att ta liv.
    Assistenten behöver inte kunna sånt, han/hon är bara där och hjälper och gör som läkaren säger
  • beadis
    mona83 skrev 2009-08-03 14:23:52 följande:
    Ja det var det jag menade, För berättar man inte och informerar så är det jäkligt slarvig och ansvarslöst. Han har svurit en ed att rädda liv inte att ta liv. Assistenten behöver inte kunna sånt, han/hon är bara där och hjälper och gör som läkaren säger
    mm...ALLT detta är så ledsamt
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson