• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • beadis

elles mamma skrev 2009-08-02 23:23:01 följande:

där ser man...
  • elles mamma

jepp, hade varit lite otroligt om någon av de anhöriga hade fotat inne under den privata ceremonin faktiskt..och sen lagt ut det på youtube...

vem vet kanske inte ens det är hans säng som blivit fotad...

• beadis

elles mamma skrev 2009-08-02 23:28:34 följande:

jepp, hade varit lite otroligt om någon av de anhöriga hade fotat inne under den privata ceremonin faktiskt..och sen lagt ut det på youtube... vem vet kanske inte ens det är hans säng som blivit fotad...
    inboxade dig en annan som verkade mer verklig, vad tror du?
  • Lucille

Just nu står 'Earth song' på repeat. Ryser av vääääälbehag. :)

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • elles mamma

helt ärligt så tror jag inte denna heller är äkta. Det ser ut som att något pucko tagit något av hans nyare kort och gjort om så att det ska se riktigt ut.

Jag har otroligt svårt för att tro att någon som var på den privata ceremonin tagit kort som sedan hamnat på youtube. Jag menar om någon gör en sådan sjuk grej då borde han eller hon velat tjäna pengar på det och varför då inte sälja det till någon tidning istället?

• elles mamma

Här hemma är det bara You are not alone som går på repeat och då är det inte jag som ber om det utan min 6åriga dotter. Helst ska hon se och höra så det får bli dvdn som gäller ibland om jag ber riktigt snällt för jag höra min favvis Dirty diana...hehe

• beadis

elles mamma skrev 2009-08-02 23:35:05 följande:

helt ärligt så tror jag inte denna heller är äkta. Det ser ut som att något pucko tagit något av hans nyare kort och gjort om så att det ska se riktigt ut. Jag har otroligt svårt för att tro att någon som var på den privata ceremonin tagit kort som sedan hamnat på youtube. Jag menar om någon gör en sådan sjuk grej då borde han eller hon velat tjäna pengar på det och varför då inte sälja det till någon tidning istället?
    ja, vem vet..den jag inboxade dig om, den såg verklig ut, såg du den från obduktionsbordet då?
  • elles mamma

jo den såg verklig ut men jag tror ändå inte att den är det. Den från obduktionsbordet såg riktigt fejkad ut. Man ser på de stängda ögonen att det är ljusare som att man stängt de i photoshop eller nåt.

Samma sak där, de enda som har rätt att gå in i obduktionsrummet är de som obducerar och jag har mycket svårt att tänka mig att de tar foto och lägger ut på youtube...

• beadis

elles mamma skrev 2009-08-02 23:39:40 följande:

jo den såg verklig ut men jag tror ändå inte att den är det. Den från obduktionsbordet såg riktigt fejkad ut. Man ser på de stängda ögonen att det är ljusare som att man stängt de i photoshop eller nåt. Samma sak där, de enda som har rätt att gå in i obduktionsrummet är de som obducerar och jag har mycket svårt att tänka mig att de tar foto och lägger ut på youtube...
    det kan ju komma i fel händer, man vet ju aldrig...jobbigt att se iaf
  • mona83

Men shit Mj håller på att bli nerdargen från scenen vid 3.33

Michael Jackson fans 2

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson