• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo

Jag vill oxo ha ghost. Nöjer mig inte med den brända versionen

rååsa
    Har du kollat på nå mer dvd från bagen?

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-03 16:51:44 följande:
    Jag vill oxo ha ghost. Nöjer mig inte med den brända versionen rååsaHar du kollat på nå mer dvd från bagen?
    kollade lite på moonwalker   ghost var inte med i bagen va ? var en del skivor där som jag redan har köpt bla moonwalker som jag köpte dyrt på tradera ,så de få åka ut på T igen
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 16:46:48 följande:

den var dyr ,men du få lägga ut lite på tradera själv ,så gör jag alltid för  att kunna shoppa har sålt för ca 4000 kr denna omgång än sålänge
    Har inget att lägga ut där som man kan tjäna pengar på
  • Brooke

Dessa filmklipp som Snart3barnsmamma skickade till mig, så tvivlar jag starkt på att det är Michael, det ser väldigt tillgjort ut.
    Och det där när han ligger i kistan, ser inte ens ut som om han ligger i kistan, det ser ut som om han SITTER upp. Det ser såå skumt ut när han ligger där. Så dä där är inga riktiga bilder

• mona83
    Brooke skrev 2009-08-03 17:06:45 följande:
    ÄR DET någon som skulle kunna hjälpa mig och hitta de där youtube klippen på Michael då man får se hur hans hud förändras? Jag kan inte ens stava till sjukdomen.. Ni vet kanske vilken jag menar??
    Vitilago?
  • Brooke

Måste berätta två saker.
    I lördags natt(Natten till söndag) Så hade någon av mina grannar fest, och dem körde hur mkt som helst med abba(musiken från Mamma Mia filmen)
    Och efter en stund hör jag en väldigt väldigt bekant låt, "They don't care about us" Snacka om att jag vart chockad när dem spelade Michael jackson, det är nästan som om dem har hört hur mkt jag spelar Michael Jackson :P

Och en annan sak jag MÅSTE berätta, jag körde upp idag. OCH JAG KLARA DET! =) IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :P haha..

• KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-03 16:54:45 följande:
    kollade lite på moonwalker   ghost var inte med i bagen va ? var en del skivor där som jag redan har köpt bla moonwalker som jag köpte dyrt på tradera ,så de få åka ut på T igen
    Såg att på playlisten på Disc ett att det stod Ghost. Men antar att det bara var musikvideon.. Jag kollade aldrig{#lang_emotions_tongue_out}

Brooke
    Grattis till kortet Har du nån bil o gaaaaasa i då?
    mona83 skrev 2009-08-03 17:10:45 följande:
    Jösses en som säljer sin Mj autograf..... Skulle jag aldrig göra om jag hade en www.tradera.com/Akta-autograf-Michael-Jackson...#pic
    Skulle heller aldrig sälja. Och aldrig köpa heller. Inte samma sak..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson