• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • elles mamma

nä det är sant det kan ju absolut komma i fel händer men jag har ändå svårt att tro att korten är äkta. Eller så vill man inte tro det för vem vill se honom så

• Lucille

Obduktionsbilder och kistbilder har florerat ett bra tag, och även på tv, men har bevisats som fejk. De har till och med hittat orginalfotot. Så jävla sjukt att göra en sån sak. 

Jag tyckte det var tillräckligt dålig smak av Aftonbladet att lägga upp bilden från ambulansen utan minsta chans att undvika den. Ville inte se den, vill inte komma ihåg MJ på det sättet. Vill endast komma ihåg honom som han var när han var levande och (helst) glad. När han var glad så sken han verkligen som solen och spridde glädjen till alla omkring sig. *varm i kroppen av tanken* 

♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
  • beadis
    mona83 skrev 2009-08-02 23:43:29 följande:
    Men shit Mj håller på att bli nerdargen från scenen vid 3.33 Michael Jackson fans 2

Det är inte bara vi som älskar honom
  • mona83
    snart3barnsmamma skrev 2009-08-02 23:46:43 följande:
    Det är inte bara vi som älskar honom
    Haha ne, hade kunnat slutat illa
  • elles mamma

AllieF  Ja det var inget man kunde undvika att titta på precis. Var det bara aftonbladet som publicerade bilden? av svenska tidningar alltså?

• mona83

Hade det varit jag hade jag aldrig släppt utan dragit med honom hem och aldrig släppt ut honom igen

• Lucille
    elles mamma skrev 2009-08-02 23:49:20 följande:
    AllieF  Ja det var inget man kunde undvika att titta på precis. Var det bara aftonbladet som publicerade bilden? av svenska tidningar alltså?
    De publicerade bilden från ambulansen (tagen genom fönstret). Tyckte det var tillräckligt osmakligt.
    ♥Knyttet BF 3/2/2010! ♥
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson