Inlägg från: mona83 |Visa alla inlägg
  • mona83

Vi som sörjer Michael Jackson

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-20 14:23:56 följande:

jag vann min okså www.tradera.com/Mj-The-king-of-POP-01-popart-...  tack för tipset
    Jaha bjöd du på den, tänkte jag med göra först. Men bjöd ju på den blåa istället.
    Men den är snygg
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-20 14:58:43 följande:

Såg det hade det inte varit du så hade jag bjudit över ville har den okså men försöker om möjligt att inte bjuda över er i tråden
    Du kan få bjuda på den blåa, kommer inte ha råd med bägge 2 ser jag.
    Hade ju oturen att behöva börja på soc och nästa utbet får jag inte förän i mitten på nästan månad...blir ju kul.
    Räknade ju med pengar i början, kommer ju efter med räkningar med ju. Skit.
    Spelar ju iofs ingen roll för mina, ursäka språket, jävla piss ungar har låst min internetbank dosa....Låg ändå i bokhyllan.
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-20 15:24:44 följande:

trist   barn är på allt , men banken kan i allafall öppna din dosa så blir det ett bekymmer mindre
    ja dom kan ju det.
    Men dom har fått för sig att mitt körkort inte är gilltigt bara för att det råkar vara en gnutta trasigt, ena k i körtkort är borta. Annars är det helt. Bara dom som sagt det.
  • mona83

Så det betyder att dom aktioner jag leder får jag hoppas att jag blir överbjuden på.
    Skit, leder ju moonwalk där ju och ingen E.T heller

• mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-20 15:32:09 följande:

så dom vill inte öppna den då eller ?
    Det vet jag inte upptäckte nyss att den var låst . Får testa i morron och hoppas på att det inte är nån gring som sitter där
  • mona83

Mina pengar räcker iaf till räkningarna, får ca 700 kvar. Viken tur. Slipper man ha liggandes

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-20 15:54:35 följande:
    Surt med soc Btw.. Vad jobbar du med?
    Jobbar inte nu, annars hade jag inte gått på soc. Levde på sparade pengar ett halvår för att slippa dom, 3000 i månaden när räkningarna var bet. Hellre det kan jag säga.
    Har kört lastbil innan jag fick barn.
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-20 16:01:42 följande:
    Coolt med lastbil Jag jobbar inte heller. Går hemma med vårdnadsbidrag med minstingen året ut. Inget du har funderat på?
    Har långtradar kort, truck kort och hjullastar bok, så får köra allt det där.
    Har grunderna för bil, maskin och lastbils mek även grunderna för svets. Gammal fordons elev.
    Ne det kan man inte få om man är arbetslös, iaf inte här . Hade tänkt sökt det annars.
    Men funderar på om man kan söka vårdbidrag för Tobias, han pratar ju så dåligt. Är ju en sorts handikapp.
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-20 17:04:25 följande:

mona hur högt bud har du lagt ? bjud 1 gång  men du leder ändå .. kanske du kan sänka den ,vill inte betala onödigt högt ju
    50 kr la jag på den, så inget jätte högt pris alls
  • mona83

Rååsa Smurfen skrev 2009-08-20 17:04:25 följande:

mona hur högt bud har du lagt ? bjud 1 gång  men du leder ändå .. kanske du kan sänka den ,vill inte betala onödigt högt ju
    Buhu jag ville ju ha den * grinar så tårarna sprutar*
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson