• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    nomina skrev 2009-08-03 21:06:16 följande:
    hittade precis asgrymma designsolglasögon -M J- såklart på tradera! 1000 spänn va utropspriset! Om ja plötsligt blir rik måste jag köpa! :) Blir lite nyfiken, vad har ni för knasiga/roliga prylar med MJ? Vore ju guld att ha en MJ-docka dessutom! Fattar inte varför ja aldrig fick en som liten.... :(
    Har du nåt kul med MJ?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig
    nomina skrev 2009-08-03 21:31:44 följande:
    Brorsans flickvän är ett galet elvisfan o har köpt en liknande tpy jättetavla med honom som kostade runt nåt sånt...Ja skulle vilja ha en på michael, men just denna tavla va inte den grymmaste bilden precis. Inte om man ska betala 6000
    Jag skulle också vilja ha en. Fnular på att måla själv, men jag är så självkritisk. Har inte riktigt känt lust heller, men det kommer nog.

Nej, nog har jag sett snyggare. Ansiktet stämde inte. Visst var det snyggt, men målaren har inte fångat ansiktsdragen rätt tycker jag.
  • KikiBoo

Tjoooohoo En skiva färdig.
    Ska jag writa nåt på skivan?

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • nomina
    BooBoo skrev 2009-08-03 21:34:07 följande:
    Har du nåt kul med MJ?
    Nej inga speciella idolsamlarprylar sådär... "bara" musiken! :)

När jag va yngre så hade jag en annan grupp som låg snäppet över jackson, hanson!
    Med dom har jag däremot kartonger av saker, kläder o massa bröte kvar på vinden.
    Har möjligen några MJ-pins....o ett halvt neverland hemma iallafall... älskar nämligen peter pan, och framförallt älvor! :)
  • nomina

och ett par dvd-filmer men inga sånna "galna" saker.
    om man vill, så kan man ju få i princip ALLT med sina idoler fastklistrade! :D

• mona83
    BooBoo skrev 2009-08-03 21:39:28 följande:
    Tjoooohoo En skiva färdig.Ska jag writa nåt på skivan?
    Vad som är på kanske?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson