-
Viken bra radio du har hittatBooBoo skrev 2009-08-20 16:51:55 följande:player.emunityedge.net/player/index.php...
-
Alltså jag är lite arg och vill flytta bara för det. Första gången jag känner så trivs skit bra i lägenheten. Men hatar en jävla kärring i trappen som inte kan ett ord svenska....
Har tvättstugan, hade bokat den, så när jag kommer dit är det färdig tvättad tvätt i en av maskinerna. Jag tar så klart ur den.
Tro inte att kärringen kommer när jag håller på och ska dosera tvättmedel och börjar skälla på nått tjing tjong språk, inte första gången hon försöker prata med mig på SITT språk. Försöker ju få henne att fatta att jag har bokat den genom att peka på tavlan man bokar på. Men ne hon fortsätter på sitt språk.
Sen så går hon och smäller igen dörren och sin lägenhetsdörr.
Jag tycker hon är lite creepy, hon går och snokar i tvättstugan när andra tvättar. Har sett henne 1 gång.
Borde ha sån tavla där bara den som har bokat kommer in, mkt bättre. Folk tar ju tvättstugan om man inte börjar prick när tvättiden börjar -
-
Åh earth song
Vilken skiva finns den med på? Helt underbar. En som jag känner igen från barndomen -
Älskar den, vilken text....mona83 skrev 2009-08-20 17:45:13 följande:Åh earth song Vilken skiva finns den med på? Helt underbar. En som jag känner igen från barndomen -
Man får sån lust att dansa
Can you feel it, vilekn skiva?
Älskar nog alla hans låtar tror jag -
Jo det mpåste man ha här, stod att hade man inget jobb/arbetsgivare kunde man inte söka det. Från kommun till kommun.BooBoo skrev 2009-08-20 17:50:21 följande:monaDu behöver inte ha jobb för o ansöka om vårdnadsbidrag. Enda krav att du tagit ut alla dina fpdagar. Och Tobias är för gammal. Barn från 1 upp till 3 får man gå hemma med vårdnadsbidrag. Plus att då får barnet inte gå på dagis.Mmmm Kanonbra radio juh brookeHade du haft blogg.se hade jag kankse kunnat hjälpa dig med musiken.. -
den ska jag ju köpa, vad braBooBoo skrev 2009-08-20 17:50:48 följande:History
-
Hmm den måste jag nog kolla upp.BooBoo skrev 2009-08-20 17:52:57 följande:En skiva med The Jacksons
Tiden efter Motown va? Dom bytte väl namn The Jacksons ? -
ja det hade jag god lust att göra, kände mig väldigt lurad eftersokm jag hade tänkt varit hemma med vårdnadsbidrag. Men det är ju Fk så...BooBoo skrev 2009-08-20 17:53:41 följande:Men fan va ruttet Klaga!