• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-06 12:09:55 följande:
    Dom river hela tiden över allt :-/. Håller på att gå ner i vikt så använder stegräknare för att se så jag kommer upp i mina steg varje dag, så hade jag lagt den på bordet när vi tittade på bompa för Tobias tar alltid bort den ändå. Tro inte att Leah stack iväg med den och nu hittar jag inte den.... Hon gick in i mitt sovrum med den men hittar den verkligen inte där.... Skit sak egentligen....
    Om du frågar henne var hon lagt den så kankse hon visar
    Ville vet extakt vart han lägger våra saker så vi frågar så hämtar han. Smidigt.
    But I know the feeling. Skitdrygt när dom river o lever rullan.
    Själv så skulle man behöva gå upp lite i vikt. Så du kan väl skicka lite kg med posten så blir vi kvitt skivan
    Hoppas du hittar stegräknarn
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-06 12:13:41 följande:
    Om du frågar henne var hon lagt den så kankse hon visar Ville vet extakt vart han lägger våra saker så vi frågar så hämtar han. Smidigt. But I know the feeling. Skitdrygt när dom river o lever rullan.Själv så skulle man behöva gå upp lite i vikt. Så du kan väl skicka lite kg med posten så blir vi kvitt skivan Hoppas du hittar stegräknarn
    Jag har frågat henne men som vanligt struntar hon i vad man säger :-/.
    Visst jag kan amputera lite så kan du få . Skit bra. Hjälper ju mig lite på traven
    Har hittills gått ner 13 kg och har 13 kgkvar.
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-06 12:15:51 följande:
    Jag har frågat henne men som vanligt struntar hon i vad man säger :-/. Visst jag kan amputera lite så kan du få . Skit bra. Hjälper ju mig lite på traven Har hittills gått ner 13 kg och har 13 kgkvar.
    Duktigt!! 13kg vore inte helt fel att få Me so tiny. Hur mkt man än försöker så fasnar inget. Får helt enkelt inse att jag inte kan gå upp i vikt. Bara när jag är på tjocken
    Nog lättare att gå ner än upp{#lang_emotions_undecided}
    Kilona kommer väl när man blir 35+. PANG säger det. O då börjar man väl klaga på att man är tjock. Aldrig blir man nöjd, haha!
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-06 12:20:33 följande:
    Duktigt!! 13kg vore inte helt fel att få Me so tiny. Hur mkt man än försöker så fasnar inget. Får helt enkelt inse att jag inte kan gå upp i vikt. Bara när jag är på tjocken Nog lättare att gå ner än uppKilona kommer väl när man blir 35+. PANG säger det. O då börjar man väl klaga på att man är tjock. Aldrig blir man nöjd, haha!
    ne jag tror aldrig man är riktigt nöjd
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-06 10:52:12 följande:
    Rååsa1997 Live in Sweden: History Tour . Är det likadand hos dig som hör att det är New Zeeland på den skivan. Och 1997 Live in New Zeeland History Tour ÄR Live in New Zeeland.Vart finns Live in Sweden? Och vilken konstert blir han överasskad på scen med en tårta? Trodde de var Danmark..
    hmm jag kollade på sweden tour  trodde jag  men  funderade okså på om det var sweden ,men var trist {#lang_emotions_cry} att verkar blivet galet ,Danmarks är okså skum  såg ingen tårta där och den börja lustigt ,viisa skivor i boxen är dålig kvalitet ,på en skiva var det dålig bild och ljudet försvann en stund
    Men i det stora hela är boxen bra men man borde nog lämna ett klagomål hos dem om de brister som faktiskt finns ,antar att det är en kina box ,vet inte om alla boxar är lika eller om det säljs mer välgjorda boxar  hos andra ,frågan är hur man vet skillnad på dem ..
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-06 13:32:20 följande:
    hmm jag kollade på sweden tour  trodde jag  men  funderade okså på om det var sweden ,men var trist  att verkar blivet galet ,Danmarks är okså skum  såg ingen tårta där och den börja lustigt ,viisa skivor i boxen är dålig kvalitet ,på en skiva var det dålig bild och ljudet försvann en stund Men i det stora hela är boxen bra men man borde nog lämna ett klagomål hos dem om de brister som faktiskt finns ,antar att det är en kina box ,vet inte om alla boxar är lika eller om det säljs mer välgjorda boxar  hos andra ,frågan är hur man vet skillnad på dem ..
    Jag har funderat o maila dom. Jag fick ju svar sist då jag undra vad min MJbag ta't vägen Men min eng sucks. Får väl gå in på den där översättningssidan..
    Skivan med Jackson5 live så var en konsert jävligt kass. Gick inte att titta på.
    Tycker även det borde stått på dvshop-sidan att det även var kinesiskt textat o så.

Det är så jävla varm ute{#lang_emotions_yell} Måste ta en paus. Kan inte va ute. Har gjort rent i sandlådan till kidsen. Dom gjorde rent leksakerna Dom fick jue leka med vatten så, hehe!
    Funderar på att baka morotsbröd till mellis ..
  • KikiBoo

Tror jag fått boken nu. Fått ett sms om att jag har ett paket att hämta ut på coop hoppas hoppas hoppas!

• Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-08-06 14:16:01 följande:
    Tror jag fått boken nu. Fått ett sms om att jag har ett paket att hämta ut på coop hoppas hoppas hoppas!
    Vilken bok?
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson