• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Längtan efter dig skrev 2009-08-06 14:45:39 följande:
    :o Det var ju där jag beställde också :p Har inte varit hemma än och kollat postlådan. Kanske har mina andra böcker kommit.
    Vilka böcker har du beställt?
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Längtan efter dig
    BooBoo skrev 2009-08-06 15:13:18 följande:
    Vilka böcker har du beställt?
    Moonwalker från det där antikvariatet, men jag tvivlar ju på att jag fått den (har inte varit hemma och kollat posten än).

Michael Jackson Conspiracy & Be Careful Who You Love från adlibris.
  • Längtan efter dig
    Längtan efter dig skrev 2009-08-06 16:03:05 följande:
    Moonwalker från det där antikvariatet, men jag tvivlar ju på att jag fått den (har inte varit hemma och kollat posten än).Michael Jackson Conspiracy & Be Careful Who You Love från adlibris.
    Fast jag menade ju Moonwalk
  • nomina

Jag har vunnit en MJ-docka på tradera idag!!! Är riktigt j***a nöjd om jag får säga det själv!! :D

• mona83

Så vart man överbjuden på Miss cast away, första gången jag blivit glad för det

• nomina

hi hi har du redan beställt från cdon eller väntade du på att bli överbjuden först?

då e vi två som e glada över tradera idag, men på olika vis! ;)

• KikiBoo

Det var ingen bok Bröllopsalbum! Michaels.. haha! Kidding

mona83 skrev 2009-08-06 17:12:38 följande:
    Så vart man överbjuden på Miss cast away, första gången jag blivit glad för det
    Va bra
    nomina skrev 2009-08-06 17:04:59 följande:
    Jag har vunnit en MJ-docka på tradera idag!!! Är riktigt j***a nöjd om jag får säga det själv!! :D
    Grattis

Jag var hemma hos en kompis pojkväns vän för några år sen. Och han hade en MJ docka. Oöppnad. Den ville jag sno med mig hem
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson