• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-06 18:38:14 följande:
    Vänta nu... Vad är det för box ni pratar om? Nu har jag missat nåt
    Den där boxen som du trodde var p-rullar i
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-06 17:23:15 följande:
    Fan! Kom på att nu har jag jue två moonwalker, två Live in bucharest och två Bad in Japan... Hmmm!
    hur då menar du ?
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-06 17:48:46 följande:
    Men är inte det samma? Han har väl inte TVÅ st.. Tkr jag är konstigt
    fast  att man har 2 st på tradera är inte konstigt ,det är många som har flera av varje.
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-06 18:46:20 följande:
    hur då menar du ?
    Jag hade dom innan jag fick dom med i MJbagen
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    Brooke skrev 2009-08-06 17:51:13 följande:
    MEN MEN MEN VAH? Varför skicka du inte den tidigare? :O
    vi hittade den efter du bjöd över Mona på tradera  och då var du inte kvar här, du bjöd på den dyra ,har du otur bjuder ingen över.
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-08-06 18:52:33 följande:
    Jag hade dom innan jag fick dom med i MJbagen
    aha jag har lite dubbelt här okså ,lite osäker på vad ,var något på väg hem okså ,tänker lägga ut det dubbla på tradera
  • KikiBoo

Om jag inte minns fel nu så Live in sydney från väskan så är det ingen intervju med MJ efter konsterten. Den jag har sen tidigare så är det en kort liten intervju

• KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-08-06 18:56:31 följande:
    aha jag har lite dubbelt här okså ,lite osäker på vad ,var något på väg hem okså ,tänker lägga ut det dubbla på tradera
    Do that {#lang_emotions_laughing}
    Jag behåller nog mina dubbetter, hihi!
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-08-06 18:43:31 följande:
    Den där boxen som du trodde var p-rullar i
    Hahahaha!! Ahaaaaa!! OK
  • Småkottarna

Hej på er. Hoppas ni har det bra.

Jag tänkte bara skriva in ett litet inlägg med en bit ur en dikt från MJ. Något som gav mig ett ledsamt leende i själen. Dikten handlar om hur han dansar ihop med måne, stjärnor och hav vid stranden för att sedan gå hem och lägga sig igen, och avslutas så här:

I turn the doorknob, panting lightly, glad to be tired. Crawling back into bed. I remember something that I always wonder at. They say that some of the stars that we see overhead aren't really there. Their light takes millions of years to reach us, and all we are doing is looking into the past, to a bygone moment when those stars could still shine.
    "So what does a star do after it quits shining?" I ask myself. "Maybe it dies."
    "Oh no," a voice in my head says. "A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the dance of life."
    I like that thought, the last one I have before my eyes close. With a smile, I melt back into the music myself.

Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson