• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Småkottarna skrev 2009-08-06 18:59:02 följande:
    Hej på er. Hoppas ni har det bra. Jag tänkte bara skriva in ett litet inlägg med en bit ur en dikt från MJ. Något som gav mig ett ledsamt leende i själen. Dikten handlar om hur han dansar ihop med måne, stjärnor och hav vid stranden för att sedan gå hem och lägga sig igen, och avslutas så här: I turn the doorknob, panting lightly, glad to be tired. Crawling back into bed. I remember something that I always wonder at. They say that some of the stars that we see overhead aren't really there. Their light takes millions of years to reach us, and all we are doing is looking into the past, to a bygone moment when those stars could still shine. "So what does a star do after it quits shining?" I ask myself. "Maybe it dies." "Oh no," a voice in my head says. "A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the dance of life." I like that thought, the last one I have before my eyes close. With a smile, I melt back into the music myself.
    woaw
    Jag rös till..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

aww va fint

Hej på er. Hoppas ni har det bra.Jag tänkte bara skriva in ett litet inlägg med en bit ur en dikt från MJ. Något som gav mig ett ledsamt leende i själen. Dikten handlar om hur han dansar ihop med måne, stjärnor och hav vid stranden för att sedan gå hem och lägga sig igen, och avslutas så här:I turn the doorknob, panting lightly, glad to be tired. Crawling back into bed. I remember something that I always wonder at. They say that some of the stars that we see overhead aren't really there. Their light takes millions of years to reach us, and all we are doing is looking into the past, to a bygone moment when those stars could still shine."So what does a star do after it quits shining?" I ask myself. "Maybe it dies.""Oh no," a voice in my head says. "A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the dance of life."I like that thought, the last one I have before my eyes close. With a smile, I melt back into the music myself.
  • KikiBoo

Bad i USA nu. Då han drog upp gylfen
    Men fan va ruttet. Bad i USA är inte själva konserten. Den är från MTV. Musikvideos från USA touren. Hajjar ni? hehe!

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • mona83
    Hej på er. Hoppas ni har det bra.Jag tänkte bara skriva in ett litet inlägg med en bit ur en dikt från MJ. Något som gav mig ett ledsamt leende i själen. Dikten handlar om hur han dansar ihop med måne, stjärnor och hav vid stranden för att sedan gå hem och lägga sig igen, och avslutas så här:I turn the doorknob, panting lightly, glad to be tired. Crawling back into bed. I remember something that I always wonder at. They say that some of the stars that we see overhead aren't really there. Their light takes millions of years to reach us, and all we are doing is looking into the past, to a bygone moment when those stars could still shine."So what does a star do after it quits shining?" I ask myself. "Maybe it dies.""Oh no," a voice in my head says. "A star can never die. It just turns into a smile and melts back into the cosmic music, the dance of life."I like that thought, the last one I have before my eyes close. With a smile, I melt back into the music myself.
    Är den med i hans bok m ed dikter?
    Fin var den
  • Bevabus

har en bok med dikter som han skrivit själv?? :O vart kan man hitta den?

mona83 skrev 2009-08-06 20:10:54 följande:
    Är den med i hans bok m ed dikter?Fin var den
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-08-06 20:07:12 följande:
    Bad i USA nu. Då han drog upp gylfen Men fan va ruttet. Bad i USA är inte själva konserten. Den är från MTV. Musikvideos från USA touren. Hajjar ni? hehe!
    Just det ja, han hade ju glömt den.
    Men vet man inte om att drar upp gylfen så märker man ju knappt inte det.
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-08-06 20:11:42 följande:
    har en bok med dikter som han skrivit själv?? :O vart kan man hitta den?
    Jag har för mig att den varit länkad i tråden nåra ggr
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson