• Muneca

Vi som sörjer Michael Jackson

Denna tråd tillägnas till alla som sörjer Michael Jackson.
    En sann legend och musikaliskt geni...

denna dag går till historien.

-----------------------------------------------

Till er som inte har något positivt att säga om Michael Jackson ber jag att skapa en egen tråd eller inte säga något alls, denna tråd är enbart för de som sörjer hans bortgång.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-07 12:07
    Spekulationer/uttalanden om kring anklagelserna runt Michael Jackson hör inte hemma i denna tråd, här sörjer vi och minns allt det som var BRA.

Inlägg som inte följer trådens topic anmäls.

• Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-08-09 00:19:24 följande:
    Tjohej tjejer! Nu är jag hemma från kräftskivan/släktträffen! Har haft jättetrevligt Nu blire att kolla lite MJ klipp och sen lyssna på musssssiiiiiikkkkk... Jag lyssnar alltid på hans låtar i hörlurar innan jag ska sova
    Välkommen hem till FL
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-09 00:23:28 följande:
    aha.. Jag vill ha den där boxen asså.. Men jag är en sån som inte vill skicka efter då det inte är en svensk hemsida.. Asså har inte det gått EN månad nu för boken Moonwalker?
    JÄVLA FANSKAP SOM INTE SKICKAR BOKEN{#lang_emotions_yell}
  • Grönsiska
    Brooke skrev 2009-08-09 00:18:44 följande:
    Jo man ska köra hela familjen med masmedlet, annars får man aldrig bort det.. Och hon har inte varit där ännu
    Ok...mindes bara det eftersom min yngsta syster är väldigt mycket yngre än jag. Så vi fick äta allihop när hon fick med sig skräpet från dagis. Men så vitt jag minns så mådde ingen av oss illa.
  • Brooke
    Grönsiska skrev 2009-08-09 00:26:22 följande:
    Ok...mindes bara det eftersom min yngsta syster är väldigt mycket yngre än jag. Så vi fick äta allihop när hon fick med sig skräpet från dagis. Men så vitt jag minns så mådde ingen av oss illa.
    Nej vi mådde inte heller så speciellt illa. Åt ni tabletter då? eller finns det flytande oxå?
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-08-09 00:30:42 följande:
    Sådär så här skrev jag Hejsan! Jag skickade efter Moonwalk - Michael Jackson. För säkert snart en månad sen, men jag har inte fått den och ingen annan jag känner som har skickat efter Michael Jacksons bok Moonwalk har fått den. När kan man bli glad av att öppna brevlådan och se att man fått boken? MVH sandra
    Right on right  on...

Fan! Jag kan inte hitta MJ låten som jag och hundra andra spelade in julen -05. Gaaaah! {#lang_emotions_yell} Heal the world
Svar på tråden Vi som sörjer Michael Jackson